verkeerde instelling?

• Onderwerp starter Onderwerp starter moes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

moes

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
hey hallo
na een ander topic waar ik een beetje mee ben opgschoten nu een ander zelfde probleem
ik kan wel verbinding maken met internet maar;
spy bot kan geen updates downloaden
java heeft een proxy probleem
een online spel (counter-strike) kan geen servers meer vinden
vga anti virus kan geen updates downloaden
karspersky kon geen updates downloaden ( is reeds ge-uninstalled)
ik heb het idee dat mijn instellingen verkeerd zijn nu kreeg op mijn andere topic deze link http://www.safer-networking.org/en/faq/10.html
deze heb betrekking tot spybot maar niet over mijn instellingen
kan het zijn dat ik met regcleaner iets heb aangevinkt dat ik niet had moeten doen
wie weet het ?

Welke firewall gebruik je?
Is dat soms Zone Alarm?
Heb je al deze programma's wel toestemming gegeven het internet op te gaan?

ik heb eerder met die programmas op internet gewerkt, het is ermee gestopt toen ik geinfecteerd raakte met een spyaxe programma, die heb ik verwijdert maar kan verder weinig uitvoeren op internet scan gebeuren, evenals surfen gaat moeilijk zonder java ( op sommige sites) zone alarm heb ik gehad maar ook gedesinstaleerd, evenals kaspersky die heb ik er toen ook af gehaald toen heb ik vga virus scanner erop gezet die werkt wel maar vind niks, spy bot heb wel iets gevonden en verwijdert, micro online scanner vonden ook programmas en die zijn oook verwijdert, maar kan niks zonder juiste instellingen ik heb die niet verandert , dus weet niet wat en hoe terug moet

Zo te lezen zit je PC nog vol met "foute boel".
Ik neem aan dat je vorige vraag daar ook me te maken had?
Is die vraag al opgelost?
Anders werken en praten we langs elkaar heen.

ja die andere topics daar over heb ik al gesloten omdat ik er niet verder mee opschoot dan alleen mijn pc sneller te maken ( veilige modus 4 keer defrag), ik hoop nu op deze topic veel goeie hulpmiddelen te krijgen dus zal ik even op deze topic blijven vragen , ik moet nog 1 dingetje doen ( 3 vakjes aanvinken bij smitrem voor definitief spyaxe te verwijderen ( zie topic bij aso) ) dus ik hoop dat u ( jij) me verder kan helpen

Moes, je kunt wel iedere keer een topic gaan openen maar we hebben het nog wel over hetzelfde.
Dit noemen we ...........
A.J. ik pieker me suf :D
In ieder geval heb je al het advies gehad naar ASO te gaan.
Nu laat je A.J. weer opnieuw alles vragen :mad:

omdat ik er niet verder mee opschoot dan alleen mijn pc sneller te maken

Ik kan niet aanpassen en niet zoeken op het moment dus die link kan ik niet plaatsen.
In ieder geval kwam jij met een trage pc op de proppen. Defragmenteren was 1 van de adviezen die je kreeg.
Zelf dacht ik aan spyware en lverzocht je de pc te scannen.
Je was al ergens geweest en had een log geplaatst.
Wij verwezen je naar ASO maar je moest wel even wachten tot ASO weer open was.
Wel Aso is open! Gegarandeerd dat je daar meer opschiet!

Dank je Elisa, ik vermoedde al zoiets.
Gelukkig begon TS zelf over de vorige topic.
Zo zonde van al die tijd en moeite.

sorry hoor dat ik 2 keer een zelfde vraag stel in een topic, de vraag of ik verkeerde instellngen heb kan ik lijkt mij beter niet bij aso plaatsen maar hier. naar mijn weten heb ik die andere topics ook als opgelost aangevinkt zodat er niet meerdere mensen aan het brainstormen zijn over mijn vragen, ik heb nu alleen deze topic.... en een topic bij software over wbfldrs XP maar die heb niks met deze vraag te maken, ik dacht dat ik niets verkeerd deed wat jullie liever niet hebben, maar ok sry daarvoor

Als jij in een topic niets opschiet dan komt het doordat je niet doet wat men je adviseert.
Zo begon het al met Buffy's advies.
Moes je weet ons allemaal leuk bezig te houden!
Zie topic 2, 4 en 5.

Laatst bewerkt:
is het niet mogelijk om de rest van mijntopics te sluiten ? behalve deze en webfldrs xp
ik zie er zelf geen knopje voor

Het enige wat je kunt doen is het op opgelost zetten.
En ga nou naar ASO!!!!!!

er is al iemand van aso bezig met een topic van mij hierover

Veni vidi vici :D
Eindelijk :D

Je wacht eerst de uitslag van ASO af en je volgt geduldig, ( ja het is moeilijk ;)) de instructies op.
Als het daarna nog een ramp is op je pc dan heb ik nog wel een ideetje waarmee je misschien in 1 keer
van je problemen afkomt en dat is geen format.

Laatst bewerkt:
dat lijkt me geweldig, dank je wel
marckie is bezig aan het puzzelen voor mij bij aso

Goed, dan wachten we dat af anders blijf je ronddollen.

ja naar mijn weten is het goed gelukt om pc vrij te maken van spyware en rare programmas, dus ik heb nu geen topics meer lopen geloof ik dus ja de vraag is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan