Hallo..
Ik ben een beetje wanhopig aan het worden.
Gisteren per ongeluk mijn externe harde schijf geformatteerd en ben nu al mijn opgeslagen gegevens kwijt.
Er stond van alles op maar het belangrijkste zijn mijn persoonlijke foto's.
Ik ben amateurfotograaf en ben nu alle foto's van de afgelopen jaren kwijt.
Ik wilde een 8Gb datastick aanmaken met een herstelmogelijkheid voor windows8.
Computer gaf aan dat er geformatteerd moest worden dus heb ik ja aangeklikt.
Maar nu heeft mijn computer mijn externe harddisk van 500GB geformatteerd.
Wanneer ik die opvraag geeft mijn pc telkens aan dat er 32Gb beschikbaar is, maar dat zou dan toch 500GB moeten zijn?
Ik probeer van alles met recovery software maar telkens word er maar een grootte van 32GB gescand.
Recuva vind ongeveer 10.000 bestanden die ik kopieer naar een andere opslagmedium maar de meeste bestanden zijn onleesbaar.
Ik wil mijn foto's graag terug. Is er iemand die mij hiermee kan en wil helpen? Als het al mogelijk is!
Ik ben een beetje wanhopig aan het worden.
Gisteren per ongeluk mijn externe harde schijf geformatteerd en ben nu al mijn opgeslagen gegevens kwijt.
Er stond van alles op maar het belangrijkste zijn mijn persoonlijke foto's.
Ik ben amateurfotograaf en ben nu alle foto's van de afgelopen jaren kwijt.
Ik wilde een 8Gb datastick aanmaken met een herstelmogelijkheid voor windows8.
Computer gaf aan dat er geformatteerd moest worden dus heb ik ja aangeklikt.
Maar nu heeft mijn computer mijn externe harddisk van 500GB geformatteerd.
Wanneer ik die opvraag geeft mijn pc telkens aan dat er 32Gb beschikbaar is, maar dat zou dan toch 500GB moeten zijn?
Ik probeer van alles met recovery software maar telkens word er maar een grootte van 32GB gescand.
Recuva vind ongeveer 10.000 bestanden die ik kopieer naar een andere opslagmedium maar de meeste bestanden zijn onleesbaar.
Ik wil mijn foto's graag terug. Is er iemand die mij hiermee kan en wil helpen? Als het al mogelijk is!