Verplaatsen van tabellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RichardArthur

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Beste mensen,

Ik maak en onderhoud een website voor de voetbalclub, zie voorbeeld. Nu wil ik graag standen, spelersnamen enz. toevoegen met behulp van tabellen. Nu ben ik erachter gekomen dat ik de tabellen niet kan verplaatsen, met als resultaat dat de tabellen strak tegen de linkerkant aanzitten, zie voorbeeld . En dit wil ik natuurlijk niet. Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt :thumb:

Volgens mij zit er een optie om alles te centreren voor html is dit <center> en aan het einde </center>

Voeg aan je CSS toe:

Code:
#left {
  padding: 20px;
}
Waarschijnlijk werkt het :)

Nee in je CSS

padding i.c.m. een enkel getal zorgt dat aan alle kanten (boven, onder, links en rechts) die waarde wordt gebruikt.

Hoe hoger het getal hoe meer ruimte er om heen. Hoe lager, hoe minder.

Wil je het alleen links dan kun je padding-left gebruiken

padding i.c.m. een enkel getal zorgt dat aan alle kanten (boven, onder, links en rechts) die waarde wordt gebruikt.

Hoe hoger het getal hoe meer ruimte er om heen. Hoe lager, hoe minder.

Wil je het alleen links dan kun je padding-left gebruiken

Ik begrijp het, maar ik wil bijvoorbeeld van KNVB.nl standen kopieëren en plakken. Zodra ik dit doe, ontstaat er een verschil tussen de getypte tekst en de geplakte tabellen. De taballen staan dichter tegen de rand dan de getypte tekst. Ik heb paddingleft ingevoerd. Dat helpt, maar ik krijg dan dus te maken met bovenstaand probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan