petersmith
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 dec 2012
Beste allen,
Ik wil mijn best simpele website(4 jr oud) verhuizen naar één van deze twee webhosting provider, maar ik weet niet welke het beste is. Reden van deze verhuizing is dat ik, naast het hosten van mijn (hoofd-) website, na de verhuizing nog twee dummy websites (één van Wordpress en één van Joomla, als hobby) kan sleutelen.
Ik overweeg of Sohosted (Small) of iXLhosting (basic) te nemen. Mijn criteria zijn:
- de hostingpakket moet een simpele website(domein), en Wordpress en Joomla (beide evt als subdomein) kunnen runnen
- Webruimte van 250mb en dataverkeer van 5G is meer dan genoeg
- server niet langzaam (wachten tijdens internetten kan irriteren)
- maakt het uit of mijn website op Linux of microsoft platform runnen?
Wat is jullie advies over deze twee webhosting provider?
Ik wil mijn best simpele website(4 jr oud) verhuizen naar één van deze twee webhosting provider, maar ik weet niet welke het beste is. Reden van deze verhuizing is dat ik, naast het hosten van mijn (hoofd-) website, na de verhuizing nog twee dummy websites (één van Wordpress en één van Joomla, als hobby) kan sleutelen.
Ik overweeg of Sohosted (Small) of iXLhosting (basic) te nemen. Mijn criteria zijn:
- de hostingpakket moet een simpele website(domein), en Wordpress en Joomla (beide evt als subdomein) kunnen runnen
- Webruimte van 250mb en dataverkeer van 5G is meer dan genoeg
- server niet langzaam (wachten tijdens internetten kan irriteren)
- maakt het uit of mijn website op Linux of microsoft platform runnen?
Wat is jullie advies over deze twee webhosting provider?