djeric
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2006
hallo.
hoe kan ik zien welke cd rom speler of dvd speler ik gebruik van bepaalde spellen en programma's ????
ik heb 3 spelers
g=cd rom
h=dvd speler
i=dvd rew. speler
Ik heb meerdere malen verschillende spellen en programma's geïnstaleerd dat ik niet altijd meer weet in welke speler dan de cd moet.
waar vind je dit???
op eigenschappen van het icoon zie ik ook nergens welke speler de cd moet.
ik heb wel eens gehad dat een spel niet werkte. ik probeerde dus de cd in de speler 1 te stoppen, maar werkte niet. toen speler 2 werkte ook niet en speler 3 ook niet.
Ik vraag me af, kun je dit ergens aan zien in welke speler hij hoort?????
als er ook bv problemen ermee zijn, sneller op te kunnen lossen.
want vraag me ook af. iets wat ik bv op speler h: geïnstalleerd hebt ook op speler i: gespeeld kan worden. (als bv speler h: stuk gaat)
iemand goede tip???
hoe kan ik zien welke cd rom speler of dvd speler ik gebruik van bepaalde spellen en programma's ????
ik heb 3 spelers
g=cd rom
h=dvd speler
i=dvd rew. speler
Ik heb meerdere malen verschillende spellen en programma's geïnstaleerd dat ik niet altijd meer weet in welke speler dan de cd moet.
waar vind je dit???
op eigenschappen van het icoon zie ik ook nergens welke speler de cd moet.
ik heb wel eens gehad dat een spel niet werkte. ik probeerde dus de cd in de speler 1 te stoppen, maar werkte niet. toen speler 2 werkte ook niet en speler 3 ook niet.
Ik vraag me af, kun je dit ergens aan zien in welke speler hij hoort?????
als er ook bv problemen ermee zijn, sneller op te kunnen lossen.
want vraag me ook af. iets wat ik bv op speler h: geïnstalleerd hebt ook op speler i: gespeeld kan worden. (als bv speler h: stuk gaat)
iemand goede tip???