Verschoven DIV in Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkie57

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Op een webpagina die ik maak met Dreamweaver heb ik in de container een div 'header' en daarbinnen twee andere div's: 'logo' en 'menubalk'. In Firefox en in Safari ziet dat er piccobello uit, maar in Internet Explorer (7) staan het logo en de menubalk 3 pixels lager (te laag, dus). Geen idee hoe dat komt. Wie wel?

Verschoven DIV's

Bedankt voor je reactie. <P> en <Hx> codes staan wel verderop in andere div's, maar in deze staan alleen afbeeldingen (en die hebben de correcte afmetingen). Ik kan er mijn vinger ook niet op leggen. Ik vermoed zoiets als een marge of padding die ergens wel of juist niet staat en die door verschillende browsers anders wordt geïnterpreteerd, maar kan niets ontdekken wat daarop lijkt.

Laatst bewerkt:
Opgelost

Iedereen erg bedankt voor het meedenken, maar ik ben er buiten het forum uitgekomen door er met een expert over te praten. Hoe zat het nou? (kan iedereen weer wat van leren ;) )
De 'buitenste' div (header) had nog geen positioning en de binnenste twee waren 'relative' aangemerkt. Dat heb ik nu omgedraaid: de header 'relative' gemaakt en de twee binnenste div's een 'absolute' positioning gegeven. Nu zetten alle browsers het goed neer!
Kom er maar op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan