Verstandig Deze Pc kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
als de pc is samengesteld door de winkel direct terug sturen
azerty hoort als het goed is dit systeem gewoon goed werkent te leveren

Inderdaad (!) Maar ik bedoelde eigenlijk waarom is de intel core, dat blok, niet geinstalleerd, want ik heb volledige essemblage gedaan :eek:

Dat begrijp ik ook niet... Hoort wel zo te zijn, volledige assemblage betekent dat hij startklaar is... Opzich is het niet moeilijk om hem erop te zetten hoor.

Wat zit er allemaal bij de stock cooler bijgeleverd? Ook een soort van plateau waar je hem op moet zetten? Of zit die al op het moederbord, om de processor heen?

Opzich kan je hem ook terugsturen, maar ik zal eerst even zelf proberen... Anders is 'ie weer een hele tijd weg... :confused:

Edit: Is het de koeler die er niet is? Of wat je nu zegt, de processor?

Door die koeler zit pc echt heel vol, als ik zo kijk zou ik echt niet weten waar ik die processor nog kan plaatsen.

Het is deze, hier een video voor de zekerheid:
http://www.youtube.com/watch?v=MoVS6UOprjk&feature=related

Er zat wel een zwart plastic plateua of wat het ook moet voorstellen bij in een ander doosje, mis bedoeld voor deze dus, maarja hun horen dat toch te doen (zucht:evil:)

Liever ben ik de pc niet kwijt daarom vraag ik jullie even raad.

ik snap best dat je die pc liever niet terug stuurt maar weet wel dat als je hardware kapot is (wat kan want je hebt hem dus zonder de koeler mee gekregen) kan je de schade op hun terug halen zij moeten de reparatie dan volledig betalen

ik zou hem gewoon terug sturen dan heb je hem zo weer de volgende week

als je er geen verstand van hebt ga er dan ook niet aan zitten laat de winkel dit doen neem contact met ze op zij moeten dit kostenloos doen

Laatst bewerkt:
Oke, even een stappenplan :P

1. Haal de stroomkabel uit je computer.

2. Kijk even in de computer, bij de processor, of er vier schroefjes om de processor heen zitten, waar de koeler inpast.

Nee? Ga verder bij vraag 3
Ja? Ga verder naar vraag 5

3. Zit er zo'n soort plaatje ergens? Ja? Ga verder bij vraag 5, Nee? Ga naar vraag 4.

cpu-cooler-step-2_large.jpg

4. Vind je ergens zo'n soort plaatje die je ergens kan bevestigen? Controleer nog even of de processorkoeler er niet gewoon zonder zo'n ding op kan. Maak anders even een paar fotootjes, anders zal je hem terug moeten sturen...

5. Als je zo kijkt, dat de processorkoeler linksboven op het moederbord zit, zit rechtsboven de processor ergens een stekkertje, waar boven staat, CPU_FAN of eits dergelijks. Zorg dat je de processor op die manier op de standaard, of op de vier schroefjes plaatst. Als het goed is kun je hem nu vast zetten met een schroevendraaier en vier schroefjes. Wanneer dit is gelukt, moet je het kabeltje dat uit de koeler komt, in het stekkertje waar CPU_FAN of iets degrelijks op staat, in stoppen.

6. Zet de hard drives, de driver, en voor de rest alle spullen in de computer, check of het goed is, en starten maar! :thumb:

Heel veel succes! Hoop dat het je helpt! :)

Edit: Firest0rm heeft wel gelijk, de zaak waar het van komt is hier eigenlijk verantwoordelijk voor. Toch zal ik mijn stappenplan even proberen!

Laatst bewerkt:
Bedoel je die Scythe koeler ? Die zit er gewoon ingebouwd. Alles is gewoon ingebouwd behalve dat blok die intel core, die je dus in die video ziet.

Weet je zeker dat het geen fout aan mijn kant is, dat er bv iets niet compatibel is, want anders stuur ik hem maar inderdaad terug. Neem aan dat je dat niet weer perse verzekerd hoeft te verzenden ? Gezien de waarde van het product.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

;) die scythe mugen 2 is de cpu koeler dan heb je die intel koeler helemaal niet nodig
:p

ik begreep je blijkbaar niet goed:p

maar je zegt nogsteeds dat de pc niet doorstart?

Wacht even jongens...ik moet zo werken.

Ik probeer foto te plaatsen dat is makkelijker

261120103433.jpg

Laatst bewerkt:
261120103437.jpg

OKE DUS die intel core hoeft er niet op want die koeler zit daar al toch ?
Maar waarom start de pc niet door ?????
Snap het niet !

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij geeft dus een piepgeluidje en start niet door, dat is het, monitor reageert niet.

Laatst bewerkt:
je hebt genoeg aan een processor cooler:p
maar hoort het dat de GraKa zo scheef zit???
mischien kan je de connectoren een klein beetje aan duwen,
mischien zit er een een klein beetje los:confused:

(wat is die cooler ****** groot :shocked: )

Laatst bewerkt:
Ze zitten goed vast ik heb het nagekeken net. Hij zit niet in een poort gestoken maar dat hoeft toch ook niet bij deze

Oke, ik begreep je ook verkeerd, je had een betere koeler erbij gedaan, dus de oude krijg je terug....

Volgensmij zit je videokaart er niet goed in, ik zie de onderkant er niet in. Kijk even naar je videokaart, schroef de 2 schroefjes waar hij mee aan de achterkant van de computer zit even los, probeer hem er nu nog een keer, goed, in te zetten.

Ik hoop dat het werkt... :o

Laatst bewerkt:
als wij naar de foto kijken dan is de videokaart NIET aangesloten
die moet dan aangesloten worden in dat licht blauwe bankje

verder past je videokaart hier ook niet tussen want je HDD blokeert de ruimte

ik snap niet wat azerty heeft gedaan maar dit klopt dus voor geen meter....

Laatst bewerkt:
Inderdaad, hij zit niet in een PCI-Express slot, dat verklaart ook waarom je monitor niks doet, want je monitor zit in de videokaart... :P

Je kunt ook Alternate PC Builder proberen, gewoon helemaal naar eigen wens 'inrichten'.
Er word gewaarschuwd als er onderdelen zijn die niet met elkaar compitabel zijn..

@surreal de pc is al gekocht en geleverd
beetje laat voor pc builder lijkt mij?

verder hebben ze de HDD op de verkeerde plek gemonteerd gewoon onkunde van de gene die hier aan gewerkt heeft

Laatst bewerkt:
Je kunt ook Alternate PC Builder proberen, gewoon helemaal naar eigen wens 'inrichten'.
Er word gewaarschuwd als er onderdelen zijn die niet met elkaar compitabel zijn..

Uhmm.... de onderdelen zijn al binnen?? En dit heeft niks met compatible te maken. De HDD zit gewoon in de weg.

Kortom:
Azerty heeft geprutst en ik zou je geld terugvragen. Voor het samenstellen. Leg uitgebreid uit waarom en je hebt weer 60 euro terug. Ownee wacht. Jij had de HDD erin gedaan. Het ligt dus aan jou:D

Is het al opgelost? Dus de HDD naar boven verplaatsen (niet naar beneden anders verstoor je de airflow. Dus de HDD naar boven en doe de grafische kaart erin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan