Verstandig Deze Pc kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké, ik heb dus vandaag gedaan wat jullie hadden gezegd, dus:

die hdd op andere plek. (ik kan dus maar 2 interne erin zetten, 1 onderaan,1bovenaan,want de andere komen dan voor die ventilator te hangen?)

Die vidkaart is in bovenste blauwe port geprikt want die onderste lukte niet omdat ie dan tegen die stekkertjes kwam die daar beneden hangen. Moeilijk uit te leggen, iig ging niet erg makkelijk omdat er zo weinig ruimte in zit.

Ik ga Azerty mailen dat ik iig een deel terugwil van die 60,- want dit slaat nergens op, ben er best lang mee bezig geweest terwijl ik ervoor betaald heb dat hun dat werk zouden doen :mad:

Nu de pc aangedaan en hij deed het. Daarna direct windows geinstalleerd en vervolgens die driver cdtjes etc. Net externe harde schijf op usb aangesloten en een stel proggies geinstalleerd en toen tijdje erna bluescreen :s
Komt dat mis omdat die programma's compaliteit problemen hebben ? Soms gaf de pc aan dat die er waren bij het installeren van diverse programma's maar die heb ik niet geinstalleerd.

Ik kreeg ook een melding van 'sata is found running at ide mode' waar ik na windows install yes heb gekozen.

Ik val nog niet van mn stoel af van enthousiasme wat betreft de nieuwe pc, maar dat komt wellicht nog :)

Laatst bewerkt:
Net weer een blue screen :confused:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: a
BCP1: FFFFFFFFFFFFFD20
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF80002AA4DBA
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\112810-35724-01.dmp
C:\Users\Lk\AppData\Local\Temp\WER-40544-0.sysdata.xml

Terugsturen naar Azerty dan maar ??

Lijkt me wel het verstandigst, want ik zou nog niet eens 10 euro geven voor iemand die zo een pc assembleert :S En zoals ik aan de pci brackets kan zien is hij daar beschadigd, wat natuurlijk niet hoort. Zou toch echt geld terug gaan vragen, want dit is niks voor azerty om je zo de pc te geven :S

maar eigenlijk kan hij Azerty niks maken. Hij heeft namelijk zelf die HD erin gedaan. Toch?

Maar dan nog heeft azerty die videokaart er zo in gestopt lijkt mij, en klopt het dat er schade is aan de pci-brackets, want zo lijkt dit in ieder geval :S trouwens van dat blauwe scherm heb je wel de goeie drivers gedownload en geinstallerd?

Ja gewoon de meegeleverde software, dat moet toch goed zijn.
Ik zal het (nog) eens nakijken dan :rolleyes::thumb:
Feit is wel dat azerty sowieso niet voldaan heeft aan mijn wensen.

Ik heb hun trouwens een mailtje gestuurd waarin ik alles heb uitgelegd; mocht het niet opgelost worden dat stuur ik het wel terug.

Laatst bewerkt:
Maar jij hebt die HD er toch zelf ingedaan? En hing die grafische kaart al zo los? Of maakte jij hem los? Echter heeft Azerty nog steeds geprutst hoor.

Die graka was al los zoals op de foto is, dus niet aangesloten.

Dit is dus de melding

system_service_exception
STOP 0x0000003b (0x00000000c0000005,0xfffff 88007bc2cfb,0xfffff88009105ff0,0x0000000000000000

Ik baal er echt van dat zo'n nieuwe pc het gewoon niet goed doet :s

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan