• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verstreken doorlooptijd bereken tussen Tijden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan het ook met deze formule proberen. Werkt echter alleen bij 5 werkdagen.

=(NU()-D2-ALS(NETTO.WERKDAGEN(D2;NU())<NU()-D2;((NETTO.WERKDAGEN(D2;NU();)*14)+48)/24;(NETTO.WERKDAGEN(D2;NU())*14)/24))/(50/24)

Checkt eerst of het weekend al is geweest. Zoja dan wordt er 48 uur extra van de verstreken tijd gehaald. Totaal verstreken werktijd wordt gedeeld op de totale werktijd voor het project 50uur in dit geval.

popipipo.

Ik dank je voor het helpen.. mijn probleem is opgelost en kan volledig gebruik maken.

Scheelt me echt een hoop handmatig werken..

thnx

Toch is het niet opgelost.

Als ik de datum verander in het overzicht wat je me geeft ( 2e.. met alle tijden etc ).
Bijv naar een dinsdag dan geeft hij verkeerde tijd weer.. hij moet dan bijv 149 uur krijgen maar krijg in excel 163 uur erbij.

Als ik data opgeef die vallen op woensdag donderdag of vrijdag dan krijg ik allemaal foutmeldingen en geeft hij niks weer.

Enig idee hoe dit kan?

het omdraaien van de 2 was de oplossing.

Iedereen bedankt voor het meedenken..

mijn vraag is hiermee opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan