vertalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Hoe kan ik het beste vertalen?
Bestaan er ook GRATIS of TRIAL VERSIE vertaalprogramma's die echt goed werken?

Want ik heb nu van mensen de Duitse en Engelse vertaling gekregen. Maar ik wil meer. Deze vertalingen zijn goed *Duits is nog in de maak* uitgevoerd.

Dus zijn er gratis of trail versies verkijgbaar op de vertaal gebied

Daar krijg ik altijd hele slechte zinsopbouw:
Since I always get really bad syntax:

Zie je?

Komt misschien ook omdat het Nederlands dat er momenteel op staat niet grammaticaal correct is, maargoed.

Ik weet zo verder geen vertaal software.

Nee, de enige talen die ik vloeiend spreek zijn Nederlands en Engels.

Een vriend van mij heeft een MSN translate bot gemaakt, met een of andere contract met google.
Translate@dsweblog.nl

Hoe kan ik het beste vertalen?
Bestaan er ook GRATIS of TRIAL VERSIE vertaalprogramma's die echt goed werken?

Want ik heb nu van mensen de Duitse en Engelse vertaling gekregen. Maar ik wil meer. Deze vertalingen zijn goed *Duits is nog in de maak* uitgevoerd.

Dus zijn er gratis of trail versies verkijgbaar op de vertaal gebied

Dus met de translate-engine van Google...

Overigens een contract met Google? :rolleyes:

Ik weet het niet precies, hij wou een MSN translate bot maken van PHP en Visual Basic, hij heeft dat plan laten zien aan google en nu werkt zijn MSN bot met de vertaling van google

Dus met de translate-engine van Google...

Overigens een contract met Google? :rolleyes:

Ja, maar de TS gaf al aan dat hij de vertalingen van Google niet goed genoeg vindt. Overigens is het niet zo bijzonder moeilijk om gebruik te maken van de translate API.

Als je het niet door een bot wil laten doen, zul je een vertaalbureau in moeten schakelen of mensen moeten zoeken die het gratis voor je willen doen ;)

Er zijn geen (bereikbare en gratis) scripts die beter vertalen dan Google Translate denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan