Hallo mensen!
Ik heb een probleempje met verticaal zoeken.
Ik heb de volgende formule ingevoegd:
In het tabblad "Berekening" in kolom C (vanaf rij 13) staat in iedere cel dezelfde keuzelijst met verschillende "pakketten". Op deze waarde zoekt de formule in het tabblad "Pakketten GBSK" in de matrix A12:N70 naar een andere waarde.
Om te kijken of de formule helemaal werkt ben ik de verschillende pakketten gaan kiezen in cel C13 (tabblad "Berekening"). Het gaat allemaal goed totdat ik bij een bepaald pakket kom en dan neemt hij ineens de verkeerde waarde.... Vanaf dat pakket blijft het fout gaan....
Beetje warrig verhaal misschien....
Zou iemand me uit kunnen leggen wat er fout zou kunnen gaan?
Thanx!
Ik heb een probleempje met verticaal zoeken.
Ik heb de volgende formule ingevoegd:
Code:
=ALS(ISFOUT(VERT.ZOEKEN(Berekening!$C13;'Pakketten GBSK'!$A$12:'Pakketten GBSK'!$N$70;'Pakketten GBSK'!$N$11));"";VERT.ZOEKEN(Berekening!$C13;'Pakketten GBSK'!$A$12:'Pakketten GBSK'!$N$70;'Pakketten GBSK'!$N$11))
In het tabblad "Berekening" in kolom C (vanaf rij 13) staat in iedere cel dezelfde keuzelijst met verschillende "pakketten". Op deze waarde zoekt de formule in het tabblad "Pakketten GBSK" in de matrix A12:N70 naar een andere waarde.
Om te kijken of de formule helemaal werkt ben ik de verschillende pakketten gaan kiezen in cel C13 (tabblad "Berekening"). Het gaat allemaal goed totdat ik bij een bepaald pakket kom en dan neemt hij ineens de verkeerde waarde.... Vanaf dat pakket blijft het fout gaan....
Beetje warrig verhaal misschien....

Zou iemand me uit kunnen leggen wat er fout zou kunnen gaan?
Thanx!