Beste excelkenners heb al veel van jullie forum opgestoken daarom dat ik als zuiderbuur toch even bij jullie kom aankloppen met mijn probleem.
Zoals jullie zien in bijlage heb ik werkblad 1 waar ik mijn aankopen die ik doe op beheer. Nu zou ik graag hebben dat als, op blad 1 vanaf cel H6 in de hele kolom H, de lettercombinatie "AC" of "BC" staat (dus als ik iets cash of gepind gekocht heb) de datum(kolom AB), de verrichting (kolom CG) en het bedrag (kolom I) automatisch ingevuld wordt op blad "A", de datum bij datum, verrichting bij omschrijving en bedrag bij bedrag zodat ik dit niet meer hoef te schrijven en dit maandelijks bij de zaak kan indienen.
Ik weet niet of dit mogelijk is , heb me al suf gepiekerd, graag jullie advies.
Alvast bedankt.
Zoals jullie zien in bijlage heb ik werkblad 1 waar ik mijn aankopen die ik doe op beheer. Nu zou ik graag hebben dat als, op blad 1 vanaf cel H6 in de hele kolom H, de lettercombinatie "AC" of "BC" staat (dus als ik iets cash of gepind gekocht heb) de datum(kolom AB), de verrichting (kolom CG) en het bedrag (kolom I) automatisch ingevuld wordt op blad "A", de datum bij datum, verrichting bij omschrijving en bedrag bij bedrag zodat ik dit niet meer hoef te schrijven en dit maandelijks bij de zaak kan indienen.
Ik weet niet of dit mogelijk is , heb me al suf gepiekerd, graag jullie advies.
Alvast bedankt.