Vertragings programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

madelona

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2005
Berichten
4
Hallo allemaal,
even een vraagje....
Wie kan mij helpen aan een vertragings programma voor spelletjes om op internet sites te spelen? Het is voor mijn zoontje die minder begaaft is en daar gaan de spelletjes te snel voor. Ik hoorde via een moeder van school dat er ook vertragings progamma's bestaan. Dus ik zoeken maar ik kan het helaas niet vinden. Wie kan mij helpen alstublieft ????

mvg madelon
:)
 
Hoi Guus,

Dank je wel voor je snelle reactie, maar dit is helaas niet wat ik zoek. Ik was hier ook al geweest, maar dit is meer voor "oude"spelletjes die je op een nieuwe pc wilt spelen. Ik ben meer op zoek naar iets wat de tijd van bijvoorbeeld een Majong spelletje op een internet site wat minder snel laat aflopen, dus dat 10 seconde, 1 seconde wordt. Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Wij draaien zelf hier met Windows XP.

Madelon
 
Geplaatst door madelona
Ik ben meer op zoek naar iets wat de tijd van bijvoorbeeld een Majong spelletje op een internet site wat minder snel laat aflopen
Dat zal helaas niet gaan. :(

Guus.
 
Ik hoorde via een moeder van school dat er ook vertragings progamma's bestaan.



Vraag het eens aan die moeder,dat wil ik en anderen die met een zelfde probleem zitten ook wel eens weten!!??

En post het dan nog eens! d.m.v de knop Reageer op bericht
 
reactie

sorry, maar ik had dat al aan haar gevraagd of zij wist waar ik dat dan vandaan kon halen.
maar zij wist dat ook niet.
ze zei alleen maar dat ze er van gehoord had dat zoiets bestond.
maar misschien had ze het verkeerd gehoord en bedoelde die gene wel iets anders.
ik weet het ook niet .
maar ik hoop wel dat het bestaat.
anders is het erg jammer.

groetjes madelon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan