Vervelende in de gaten houdende zus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, ik heb een virusscan gedaan, en ik had een virus, ik denk dat dat dat programma was, nou bedankt ik ben geholpen ;)

Heb je ook zo'n zuster ?

nee gelukkig niet, maar ik had het anders opgelost... ik had ervoor gezorgt dat ze da spionage programma nie kon gebruiken door haar een leuk programma te sturen die wat nare dingetjes veroorzaakt :p... maar als het zo goed is gekomen is het ok ;)

Laatst bewerkt:
wat gij niet wilt dat u geschiedt......:confused:

het proces "psctrls" en "logitray" komen me ook niet bekend voor.

de eerste is van je panda antivirus en de 2e van je logitech hardware...ik zie ook geen vreemde dingen in je snapshots.
Run spybot search and destroy, the cleaner en je virusscanner eens en kijk of die keyloggers tegen komen oid...
en heb je al gekeken of er een stckje op je pc zit wat je niet thuis kanbrengen of een dubbele stekker van je keyboard naar je pc???

welk programma was het dan volgens jou?? Ik heb zelf wat vraagtekens bij Hamchi remote maar goed als het is opgelost...mooi

groet

Laatst bewerkt:
lol, het is volgens mij zeker hamachi remote. Daarmee kun je een soort extern bureaublad maken. Je kan hem in princiepe overal vandaan bekijken. Keer in de Computer IDEE gelezen.

nee gelukkig niet, maar ik had het anders opgelost... ik had ervoor gezorgt dat ze da spionage programma nie kon gebruiken door haar een leuk programma te sturen die wat nare dingetjes veroorzaakt :p... maar als het zo goed is gekomen is het ok ;)

Hahaha succes, ik werk met een macbook, dus denk dat er weinig naar mij toe te sturen valt wat nare dingetjes veroorzaakt ;)

Enne, dat in de gaten houden?
Weet niet waar ze die waanideeen vandaan haalt.. :confused:

Heb eenmalig een keylogger op haar computer gezet, dit op aanvraag van mijn eigen ouders, die is er na verloop van tijd af gehaald, en zo'n boeiend leven heeft ze niet dat ik zo triest ben die er opnieuw op te zetten :thumb:

Sabinekuhh,

Welkom op dit forum. Zou je in het vervolg als je reageert op een topic naar de datum willen kijken. Dit topic stamt uit 2008 en is niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan