Ik weet dat dit topic al verschillende keren behandeld én opgelost is, maar ik geraak er zelf maar niet uit. Ik heb al meerdere voorbeelddatabanken gedownload (ook die van Microsoft Office zelf) alles op juist dezelfde manier gedaan maar ik krijg mijn formuliertje niet aan het werken.
Mijn probleem (een probleem wat wel meerdere hebben ...)
Ik heb keuzelijst 1 en keuzelijst 2.
Keuzelijst 1 bevat 3 waarden.
Afhankelijk van de keuze, gaat er in keuzelijst 2 natuurlijk een andere lijst komen.
Ik krijg het niet voor elkaar. Soms neemt keuzelijst 2 gewoon de lijst van 1 over, soms heeft het totaal geen nut....
Bijkomend probleem hier is dat de waarden die in keuzelijst 1 en 2 gekozen worden, opgeslaan moeten worden in een tabel met gegevens. (het formulier dat ik gemaakt heb, dient dus meer voor de invoer van de gegevens dan voor het opzoeken ervan)
Ik heb al alles gedaan, update na bewerken, query's gemaakt. Niets lijkt te werken.
Kan iem me stap voor stap uitleggen wat ik moet doen?
Bedankt!
Mijn probleem (een probleem wat wel meerdere hebben ...)
Ik heb keuzelijst 1 en keuzelijst 2.
Keuzelijst 1 bevat 3 waarden.
Afhankelijk van de keuze, gaat er in keuzelijst 2 natuurlijk een andere lijst komen.
Ik krijg het niet voor elkaar. Soms neemt keuzelijst 2 gewoon de lijst van 1 over, soms heeft het totaal geen nut....
Bijkomend probleem hier is dat de waarden die in keuzelijst 1 en 2 gekozen worden, opgeslaan moeten worden in een tabel met gegevens. (het formulier dat ik gemaakt heb, dient dus meer voor de invoer van de gegevens dan voor het opzoeken ervan)
Ik heb al alles gedaan, update na bewerken, query's gemaakt. Niets lijkt te werken.
Kan iem me stap voor stap uitleggen wat ik moet doen?
Bedankt!