verwijderde items

Status
Niet open voor verdere reacties.

ariane01

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Daarnet heb ik enkele antwoorden gekregen op een vraag die ik in dit forum gesteld had. Wat blijkt nu? Alle reacties kwamen binnen bij "verwijderde items" i.p.v. in het "postvak in".
Ik heb de PC af- en aangezet, enkele testen gedaan en die testen kwamen terug terecht in "postvak in".
Enkele minuten daarna kreeg ik een email en opnieuw belandde deze bij "verwijderde items".
Iemand een oplossing hiervoor?
XP home en OE6.

ik heb eens even naar de logica achter de "processen" gezocht, maar kan niets bedenken waarom het eerst goed gaat en daarna, zonder dat JIJ iets wijzigt, weer fout gaat, tenzij...................

jij het slachtoffer bent van een of ander virus.............

heb je een goede scanner draaien (eentje die je ook regelmatig update....?)

Eerst meende ik nog dat de opstartmap misschien niet goed stond ingesteld op Postvak In (opties geavanceerd), maar ALS dat zo zou zijn zou die het NOOIT goed doen, ook niet een keer.

wat ik nog vergat :
zelf werk ik met Outlook, maar de gedachtengang van MS proberen te volgen, kan ik echt niets verzinnen waarom er een foute "bak" wordt gebruikt, na een opstart weer de goede en vervolgens na enige tijd weer de foute..............
waarbij het m.i. geen zier uitmaakt of je OE of Outlook hebt, DIE binnenkomende processen zijn ongetwijfeld identitiek aan elkaar.

NIS2002 draait hier als virusscanner, laatste update 15.01.2003
ik zal meteen houscall er eens op los laten

heel misschien zit je probleem toch ergens anders:

kijk eens naar de bijlage en trek (mogelijk) met mij de conclusie dat het toch "logisch" is wat er gebeurde:

de mails die in verwijderd werden geplaatst, kwamen daar omdat het vervolgberichten waren die reeds in de map verwijderd zijn geplaatst, terwijl nieuwe berichten WEL goed terecht komen.

M.a.w. staat er bij jou een vinkje op die plaats of niet?

Bijlagen

• screendump.jpg
    screendump.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 37
ook bij housecall geen virus
de afbeeldingen komen van outlook, ik werk met outlook express en die optie is daar niet
de emails komen allen van "helpmij" maar handelen over verschillende onderwerpen
ik hoop dat u overweging juist is
ik zal de emails eens verwijderen en wachten tot ik van ergens anders een mailtje krijg
ik hou u op de hoogte

zoals ik al zei heb ik geen OE, maar de logica erachter is nu wel "logisch". Als het vinkje wordt geplaatst, komen vervolgberichten terecht daar waar eerdere berichten inmiddels staan. Als dat bij jou de map verwijderde items is, dan is het logisch. Je kan het testen door jezelf een paar mailtjes te sturen en deze te verwijderen en vervolgens een vervolg erop te sturen. Komen die in de map verwijderd terecht en een enkele nieuw mail niet, dan moet je toch binnen OE even zoeken naar een soortgelijke optie / vinkje, want dan zit mogelijk toch DAAR het probleem....................

is ook zo Pasja
ik krijg net een email binnen van een collega en die komt terrecht bij "postvak in"
ik zal outlook express eens uitkammen naar een soortgelijke optie
en ... vriendelijk bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan