Schul
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jan 2006
Sinds kort gebruik ik W8.
Er is iets niet goed gegaan met het aanmaken van een extra gebruikersaccount met administratierechten hier is geen wachtwoord ingevoerd.
Nu heb ik 2 gebruikersaccounts met administratierechten.
De pc kan wel normaal worden opgestart via mijn 1e gebr.account. Doch elke keer als ik iets wil wijzigen dan wordt en het wachtwoord van de 2e gebr.account gevraagd.
Ik kan met mijn 1e gebr.account de 2e gebr.account niet verwijderen, opnieuw wordt er het wachtwoord van de 2e gebr.account gevraagd.
Zonder een wachtwoord in te voeren en op enter drukken heeft geen resultaat.
Het wachtwoord van de 1e gebr.account invoeren heeft ook geen resultaat.
Ik heb gezocht naar systeemherstel en dan wordt ook het wachtwoord van de 2e gebr.account gevraagd.
Hoe kan ik die 2e gebruikersacccount verwijderen zonder ik een wachtwoord ervan heb.
Microsoft herkent de 2 gebr.account niet op zo het wachtwoord te wijzigen
Er is iets niet goed gegaan met het aanmaken van een extra gebruikersaccount met administratierechten hier is geen wachtwoord ingevoerd.
Nu heb ik 2 gebruikersaccounts met administratierechten.
De pc kan wel normaal worden opgestart via mijn 1e gebr.account. Doch elke keer als ik iets wil wijzigen dan wordt en het wachtwoord van de 2e gebr.account gevraagd.
Ik kan met mijn 1e gebr.account de 2e gebr.account niet verwijderen, opnieuw wordt er het wachtwoord van de 2e gebr.account gevraagd.
Zonder een wachtwoord in te voeren en op enter drukken heeft geen resultaat.
Het wachtwoord van de 1e gebr.account invoeren heeft ook geen resultaat.
Ik heb gezocht naar systeemherstel en dan wordt ook het wachtwoord van de 2e gebr.account gevraagd.
Hoe kan ik die 2e gebruikersacccount verwijderen zonder ik een wachtwoord ervan heb.
Microsoft herkent de 2 gebr.account niet op zo het wachtwoord te wijzigen
Laatst bewerkt: