Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
Range("A2").Value = ExecuteExcel4Macro("'H:\Mijn Documenten\Aftersales rapportage\2010\AQS\" & Target.Value & "]Rapport'!R16C16")
End Sub
Ik heb de vraag wat onhandig gesteld, bedoeling is dat ik ergens in een cel het nummer 486 intik en dat dat getal dan in de fomule verschijnt. Bijvoorbeeld:
='H:\Mijn Documenten\Aftersales rapportage\2010\AQS\[486.xls]Rapport'!$P$16 deze werk prima het bestand 486.xls wordt gevonden en gebruikt.
Nu wil ik bijvoorbeeld in cel A1 het getal 486 in vullen en deze dient dan in de fomule te komen bijvoorbeeld:
='H:\Mijn Documenten\Aftersales rapportage\2010\AQS\[A1.xls]Rapport'!$P$16 (dit werkt niet)
In cel A1 wil in dan vervolgens verschillende nummer kunnen invullen die verwijzen naar ander bestanden bijvoorbeel 486.xls 345.xls enz
Ik hoop nu duidelijker te zijn.
Range("A2").Value = ExecuteExcel4Macro("'H:\Mijn Documenten\Aftersales rapportage\2010\AQS\" & Range("A1").Value & "]Rapport'!R16C16")
End Sub
...maar ik begreep je dus wel...Ik heb de vraag wat onhandig gesteld, bedoeling is dat ik ergens in een cel het nummer 486 intik en dat dat getal dan in de fomule verschijnt
=INDIRECT("'H:\Mijn Documenten\Aftersales rapportage\2010\AQS\[" & A1 & ".xls]Rapport'!$P$16")
Range("A2").Value = ExecuteExcel4Macro("'H:\Mijn Documenten\Aftersales rapportage\2010\AQS\[COLOR="Red"][[/COLOR]" & Range("A1").Value & "]Rapport'!R16C16")
End Sub
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.