Via Access E-mail sturen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja,

maar zo is het misschien een beetje overzichtlijker wat er allemaal kan.

voor andere

Hoi

ik stuur me bericht op je je stel me daarna nog een vraag hihi geen probleem al lang blij dat jullie me hebben geholpen ik had ee bestnad met vanalles en nog wel en het leek me leuk op een beetje kennis op te nemen en te proberen en met suc6

Geplaatst door gebruiker56
Hoi

ik stuur me bericht op je je stel me daarna nog een vraag hihi geen probleem al lang blij dat jullie me hebben geholpen ik had ee bestnad met vanalles en nog wel en het leek me leuk op een beetje kennis op te nemen en te proberen en met suc6

Maar daar snap ik geen jota van, ben dan ook maar een Belg he :D :D :o

HaHa

ik had zelf een adressenbestand met internet adressen en e-mail adressen dus het leeg me wel leuk op te weten en uit te proberen.

gr Tim

@ vanzwam
Met excuus dat ik erg laat reageer maar ben een lange tijd uit de running geweest.

Inmddels is e.e.a. aangepast maar ik wil graag het volgende:
Ik heb een formulier gemaakt met informatie uit een aantal velden van de database. Eén van die velden bevat een hyperlink naar één (1) pdf-bestand uit een map met een groot aantal pdf-bestanden.
Het is de bedoeling dat er een button op het formulier komt waarmee ik de inhoud van het formulier naar een uit de database te kiezen e-mailadres kan versturen.

Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken wat mijn wens is.

Vr. groet,
Anton.

PS
Ik ben een volgslagen leek op het gebied van VB.

Voor het doorsturen van de gegevens van het record, is er geen probleem. Dit kan je doen via een filter query, maar, om een PDF bestand door te sturen, dat moet ik even opzoeken. Nog nooit gedaan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan