Via voice

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Berichten
446
Ik heb een cd-met het programma via voice.Als ik het instaleerd verloopt alles goed tot dat de pc mijn stem moet herkennen.Na inspraak van de tekst duurt het uren voor die mijn stem herkent dus stop ik altijd.Is het normaal dat dat zo lang duurt?
Sorry het duurde lang voordat de pc reageerde vandaar die 3 zelfde vragen.:eek:
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ken ViaVoice niet, maar heb wel lang met NaturallySpeaking gewerkt. Het is zeker niet normaal dat je zo lang moet wachten. Hoe zit het met je computer, wat voor processor en hoeveel geheugen heb je? Want dit soort programma's is erg veeleisend. Er zijn twee dingen die je kunt doen om meer informatie te krijgen. Er is een Nederlandstalige yahoogroup: Spraak@yahoogroups.com, maar deze groep is niet erg aktief. Waarschijnlijk is het beter om naar de Engelstalige voicegroup@yahoogroups.com te gaan, waar erg veel mensen met veel deskundigheid lid van zijn. Hou er wel rekening mee dat ViaVoice waarschijnlijk niet zal blijven bestaan. Het programma is overgenomen door Scansoft, dat ook NaturallySpeaking maakt. ViaVoice zal daar waarschijnlijk uiteindelijk in opgaan.

Arthur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan