Vice City Mod Manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaartehhM

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Berichten
928
Hallo

ik had laatst weer GTA Vice City geinstalleerd.
Maar ik vind het saai als ik alles laat zoals het is, dus wil ik het spel een beetje "Modden" door de auto's te verplaatsen met leukere auto's (www.codenamevice.co.uk onder downloads, Een Tip voor de GTA Fans!!)

Maar daar heb je dus Vice City Mod manager voor nodig (vcmm). Dus dat had ik gedownload en geinstalleerd. Als je het voor de eerste keer installeerd, vraagt vcmm je om de Vice City map te selecteren. Heb het een aantal keren geprobeerd, maar het zelfde schermpje bleeft maar terugkomen. Dus ik was een beetje pissig:p dus ik ging elke map maar proberen.
De "Desktop" accepteerde hij wel.
Het programma werkte gewoon, alleen de mods die ik had gedownload niet (was wel te verwachten natuurlijk). als ik een mod wilde instaleren kreeg ik een fout melding:
__________________________________________________________________
Installing...
Checking file flags...
Loading Script...
Processing commands...
image_addfile( \models\gta3.img, angel.dff );
FATAL - Cannot open file C:\Documents and Settings\Maarten\Desktop\models\gta3.img- Installation will now halt.
Generating Uninstall Info...
All Done
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
<uninstallscript>
<installedas>General</installedas>
</uninstallscript>
__________________________________________________________________

Maar in het spel zelf had ik nog steeds de zelfde auto die ik eerst had.
Vcmm herinstalleren heb ik geprobeerd, vraagt niet om de map te selecteren
GTA Vice city opnieuw instaleren heb ik geprobeerd, levert ook geen verandering op.

Ik heb geen idee of iemand het programma kent, maar toch bedankt:p

~MaartehhM
 
vice

ik denk dat niemand hier iets over weet ga denk ik maar even op site's kijken e op de site zelf!
robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan