Video bekijken op n70

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hi,

Ik zoek al een tijdje een freeware programma waarmee ik avi/wmv/mpeg/etc kan bekijken met mijn Nokia N70 symbian 60.

Ik heb Smart Movie daarvoor geinstalleerd, echter is de gratis licentie nu verlopen. Dus zoek ik een alternatief, waarvoor ik NIET hoef te betalen.

Wie kent zo'n programma

grt.

Stanley.

Avi player.

Er is een avi player dat net zo veel mogelijkheden bied als Smartmovie versie 3.25 met 1 groot verschil het is FREEWARE !
Het heet DIVX player. ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen , anders verwijder ik em alsnog .

http://rapidshare.de/files/36568475/8584_divxplayer_s60_3rd_1_.sisx_433.zip.html

succes ermee

p.s op mijn N80 heb ik Smartmovie en DIVX ,mijn voorkeur gaat uit naar naar de laatste.:thumb:

Hij staat niet meer op rapidshare zou je hem nog een keer kunnen plaatsen:thumb:

Laatst bewerkt:
hoi

ik heb het gedownload en geinstaleerd maar als ik een bestand probeer af te spelen loopt hij vast weet jij misschien waarom??

vast gelopen /?

Probeer eens om Smartmovie te verwijder met behulp van je ingebouwde applicatie manager, nadat je alles hebt verwijderd Divx player opniew installeren.
Iets anders weet ik niet te bedenken.:confused:

hij werkt bij mij perfekt.

Is er nog een andere converter, waarmee je films om kan zetten naar avi (het grote filmbestand stel AVI 700mb/ wmv omzetten naar AVI 100 mb?)

Met smartmovie kan dat maar zie ik alleen telkens DEMO verschijnen, aangezien deze niet is aangekocht.

Smartmovie converter

Wanneer je de converter van smartmovie wil gebruiken zonder DEMO , moet je eerst smartmovie player op je gsm zetten ,de player starten en in het beginscherm op de optie deblokkeer converter drukken, je ziet nu een code verschijnen die je kan gebruiken om de converter te registreren.Dit werkt ook wanneer de player op de gsm een trail is.Samengevat wanneer je de converter wilt registreren zie je een code op de pc die je dan via smartmovie op de gsm moet intoetsen , dan verschijn een code die je dan weer op de pc kan invoeren.
Als je mij de code geeft die verschijnt op je pc wanneer je SM wilt registreren kan ik die op mijn gsm intoetsen en die code geef ik dan aan jou ,kan je dan gebruiken om SM op je pc te registreren zodat het woord demo niet om de minuut op je scherm verschijnt.:confused:

Bedankt voor je reactie:

het nummer is

IMEI

Laatst bewerkt:
Verkeerd nummer gegeven en hier nog iets anders voor je .

Bedankt voor je reactie:

het nummer is

Dit is je IMEI nummer ( dit heb ik niet nodig ) , ik heb het nummer nodig dat Smartmovie Converter laat zien als je hem wilt registreren.
Start Smartmovie Converter op je PC en selecteer dat je hem wilt registreren, op het scherm verschijnt als het goed is een getal, dit getal heb ik nodig om met mijn Smartmovie Player de code te kunnen genereren voor jouw SM Converter, begrijp je het nog ??;)

Heb je deze al ?? SUPER converter . Het heeft meer mogelijkheden dan Smartmovie Converter en het is FREEWARE ( dus GRATIS !!! ). :thumb:

http://www.erightsoft.net/home.html

Ik zie je reactie wel ,...........:D

Open de link en download het gratis programma Super converter.

Laatst bewerkt:
De code voor Smartmovie converter.

Hoi, hier is de benodigde code die je moet ingeven om SM te registreren : 56384.

p.s welke software heb je op je N70 staan ? Ik heb nog TomTom ,Route 66 ,Opera ,Profimail voor de Nokia OS 60 2 edition zoals jouw N70, aangezien ik ben overgestapt naar Symbian OS60 3th edition N93, N91,N80. Als je intresse hebt stuur me je mail adres maar.

Ok dit is alleen voor de converter neem ik aan en niet voor Smart Movie zelf op de N70?
Want die werkt namelijk niet.

Ik denk niet dat het handig is om het hier over programma uitwisseling te hebben, aangezien de meesten sharewareprogramma's zijn. Ik wil het hier dan ook bij laten.

Zeer Bedankt voor je hulp, en ga het vanmiddag testen op de converter.

:thumb:

PS: TT5 is het enige wat ik er op heb staan samen met Firmware v.5.609.2.0.1
1-3-2006
rm-84

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan