video downloaden van internet dan branden op dvd-rw of dvd+rw

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuitje

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
hallo,
ik heb het volgende probleem als ik een film of muziek video download en dan brand op een dvd+rw of op dvd-rw daarna kan ik hem wel afspelen op de computer maar niet op mijn dvd speler van de home cinema set en ook niet op de panosonic recoder ik heb al verschillende codecs gedownload en een converter maar niets helpt,
wie weet hier een oplossing voor.

groetjes schuitje

Tja,ondanks men zegt dat alles compatible zou zijn,is het dat niet.
Een ander brand programma of zelfs een ander merk brander en type zou een oplossing kunnen zijn.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met clone dvd in combinatie met een optiarc brander.
deed het gewoon niet op bepaalde dvd (huiskamer) spelers.
Tot ze recentelijk een update hebben doorgevoerd.

Probeer het eens op een andere DVD speler.

Sluit je de DVD's wel af, anders lukt het sowieso niet.

Een ander brand programma of zelfs een ander merk brander en type zou een oplossing kunnen zijn.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met clone dvd in combinatie met een optiarc brander.

Hoi,

Om welke video bestanden gaat het eigenlijk? En heb je al een nieuwe firmware geprobeert?

hoe vind ik een update voor mijn dvd speler van mijn laptop

Brand je hem wel in het DVD formaat? Oftewel, zie je een map TS_Video op de DVD staan? Niet alle DVD spelers kunnen overweg met avi, mpg of mkv bestanden bijvoorbeeld

deze download ik van bitt torrent of zoiets,bedoel je firmware voor de speler van mijn laptop

Nee, voor de huiskamer speler.

En ik bedoelde eigenlijk welk soort bestanden je download. Dus zijn het avi's, divx ,xvid,iso, video_ts,.vob bestanden? Sommige oudere spelers spelen bv nog geen divx of avi's af! Ook brand je deze op een andere manier dan als een video_ts map!

@PST, je was me net voor....

Laatst bewerkt:
Hoi !

Via torrents download je meestal .AVI of DIVX bestanden.

Ik converteer ze meestal voordat ik ze brandt via " Convert X to DVD " : http://vso-convertxtodvd.en.softonic.com/

Niet gratis, maar ja...

DVD-spelers spelen ze dan wel zonder problemen af (mits je redelijke schijfjes koopt; m'n Sony "lust" ook geen Kruidvat-DVD's ...).

Greetz,

Harry.

Nee, voor de huiskamer speler.

En ik bedoelde eigenlijk welk soort bestanden je download. Dus zijn het avi's, divx ,xvid,iso, video_ts,.vob bestanden? Sommige oudere spelers spelen bv nog geen divx of avi's af! Ook brand je deze op een andere manier dan als een video_ts map!

@PST, je was me net voor....

ik download van een programma dat heet Huze en dan kom je op een site van bitt torrent of zoiets en dat zijn films denk ik met allemaal verschillende bestanden

ik download van een programma dat heet Huze en dan kom je op een site van bitt torrent of zoiets en dat zijn films denk ik met allemaal verschillende bestanden

Dan denk ik dat het een video_ts map is. Hierin zitten bestanden als: .ifo,.vob.bup enz. Hoe brand je deze en met welk brandprogramma?

Bedoel je trouwens niet het programma vuze? En kun je deze bestanden is hier neer zetten?

Dan denk ik dat het een video_ts map is. Hierin zitten bestanden als: .ifo,.vob.bup enz. Hoe brand je deze en met welk brandprogramma?

Bedoel je trouwens niet het programma vuze? En kun je deze bestanden is hier neer zetten?

ik zet de bestanden in dvd creator dan worden ze geconverteerd en daarna gebrand maar ik kreeg net de melding error code 2001 ja ik bedoel vuze maar volgens het programma dvd creator converteerd het en brand het op mijn dvd-rw schijfje en kun je het daarna afspelen op je dvd speler

Kun je deze bestanden hier even plaatsen? Dan weten we tenminste zeker om welke bestanden het gaan. En heb je de mogelijkheid om het eens met nero te proberen?

Kun je deze bestanden hier even plaatsen? Dan weten we tenminste zeker om welke bestanden het gaan. En heb je de mogelijkheid om het eens met nero te proberen?

op wat voor manier krijg ik die op deze site ja ik heb nero hier wel op zitten

groetjes schuitje

nouja, je kunt gewoon overschrijven wat voor bestanden het zijn. Of je maakt een screenshot.

nouja, je kunt gewoon overschrijven wat voor bestanden het zijn. Of je maakt een screenshot.

bij eigenschappen staat dit is een vdeo fragment avi mijn bedoeling is dus dat ik dit brand en dan afspeel op mijn huis kamer dvd speler en dat lukt niet de dvd speler zegt na het readen no disk en de andere dvd speler zegt niet compatible

Avi bestanden zijn op oudere spelers soms niet af te spelen.

Je zult dus met een converter deze om moeten zetten naar dvd (video-ts). Vervolgens dit branden met nero express>video/film>dvd-videobestanden>de bestanden uit de video-ts map toevoegen>branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan