Videobestanden importeren met movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, is me gelukt
path:
C:\Documents and Settings\Val\Mijn documenten\Mijn video's\Januari 2006\01-01-2006.mpg
size:
16.9 MB (or 17,388 KB or 17,805,312 bytes)
stat:
this is an mpeg format video file.this format is not currently supported by g-spot.
note that 'rendering' may be used to obtain more information about an unsupported format

to obtain en blabla bla (heb dat dus gedaan en dat is het resultaat ervan
=> (S) --> MPEG-2 Demultiplexer --> AC3Filter --> (R)
dus....
nu in gewone nederlandse taal..........
damn...ik ga een pilleke halen voor mijn hoofdpijn...ffffff
 
Ben met mijn collega's van mening dat het zou moeten liggen aan het formaat van de filmpjes.

Dus wat zegt Gspot ?

Kun je ze niet capturen met firewire ? Ben zelf geen moviemaker gebruiker, maar denk dat hij het kan.

Eric.:thumb:
 
Ok

Dat zal dan aan je geluid liggen. AC3

Zelfs Pinnacle struikelt daar meestal over.

Download Intervideo DVD-Creator, trek je niets aan van de melding dat hij het maar 5 minuten doet. Maak je film en brand hem op CD of DVD.
http://www.intervideo.com/jsp/WinDVDCreator_Download.jsp

De probeer versie is 15 dagen dacht ik.

Eric.

P.S. en wat zegt Gspot bij Video ?
 
Laatst bewerkt:
hey eric, en thx voor je reactie
capturen met firewire?
damn,wa's da?
hoe moet ik dat nu doen?
 
pff, even doorgelezen.
Als ik het goed begrijp heb je eerst de fragmenten op harddisk gezet en daarna probeer je ze importeren in MovieMaker?
Daar gaat het waarschijnlijk fout.
Vanwege de ondersteuning van kopieerbeveiligingen in Moviemaker, kan het programma geen makers ID vinden omdat het een gekopieerd bestand is.
Probeer ze eens rechtstreeks vanaf camera in MovieMaker te importeren, waarschijnlijk gaat dat wel lukken.

Overigens, MovieMaker staat nu niet bekend als het meest stabiele programma om films mee te berwerken.
 
Niet helemaal mee eens Meastro.
Ik heb zelf veel videofragmenten van een Sony DV camera op mijn HD staan (mpeg2 formaat) en deze kan ik gewoon importeren in Moviemaker.

Zou het dan wellicht camera afhankelijk zijn?

@ SunAngel

AC3 codec al geprobeerd?
 
Laatst bewerkt:
Je zegt dat je een vrij nieuwe laptop hebt.

De huidige komputers hebben bijna allemaal Firewire (IEEE 1394)

Je moet wel even in de handleiding van je camera kijken of hij het ook heeft. Dan kun je data van je camera naar je PC pompen. Met Usb gaat het ook, maar soms is de snelheid dan niet voldoende en verlies je frames. (de film in de PC loopt dan harder dan het origineel).

Dan kies je in moviemaker opnemen.

Eric.

@Globe:
Die AC3 zit toch ook in dat codec pack dat AJ liet downloaden ??
 
Laatst bewerkt:
hey vrienden ;)
ik voel me momenteel super goed,hihi
heb dat programma van win dvd creator gedownload als trialversie voor 15 dagen of zo...
is wel een heel tof programma, mijn filmpje is al wat bewerkt maar ik vind het veel te mooi om waar te zijn...
wanneer het volgend probleem??????...
wordt vervolgd...
grts
I'm happy at the moment...mijn zoontje krijgt zijn 1ste filmpje...
euh.....
hopelijk....:love:
 
Gelukkig :thumb:

Programma kost ook niet de hoofdprijs (€ 49,95) dus als na 15 dagen het resultaat je goed bevalt zou het altijd nog kunnen kopen.
 
globe zei:
Niet helemaal mee eens Meastro.
Ik heb zelf veel videofragmenten van een Sony DV camera op mijn HD staan (mpeg2 formaat) en deze kan ik gewoon importeren in Moviemaker.

Zou het dan wellicht camera afhankelijk zijn?

Dan zal jouw camera er wel een ID in de bestanden bijzetten, sommige cam's hebben het ID alleen in de cam zelf.

Maar het probleem lijkt opgelost ik werk zelf liever ook niet met moviemaker
 
het vervolg...
I DID IT !!!

Beste lieve Nederlanderkes ... en uitzonderingen ...(James007)
Het is me gelukt!!!jihaaaaa,joepiiiiiiiie !!
yes yes yes !
Thx aan jullie allemaal!
Ik heb nl mijn eerste dvd voor mijn zoontje laten afspelen op tv!!!
You' ve made my day people!!!

ps,ik heb geen camera die direct kan aangesloten worden op pc, dat had de winkel me bevestigd,ik kon het dus alleen laten opslaan via de mini-dvd d'ervan
maar swat...
Ik ga me de win dvd creator 2 aanschaffen,het is een heel tof, gemakkellijk programma, juist geschikt voor mensen like me ;););) hehe en zoals je zei globe,het is niet de hoofdprijs blijkbaar...
Door heel mijn expeditie heen,hehe,heb ik toch serieus wat bijgeleerd...
dank daarvoor
Ik ben een gelukkige moeder!!!
:thumb: :thumb: :thumb: nen dikke zoen als dank ;)
 
Blije moeders

Daar doen we het voor.

Eric:thumb:

P.S. Niet zo negatief over WinDVD-Creator, dat is een van de beste. Kan met vrijwel alle hardware om gaan en ondersteund de meeste codecs. Is mij nog niet gelukt om er DivX mee te maken, maar dat doet Dr.DivX het beste.
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te lezen!

We zien je eerste TV produktie binnenkort wel op de BRT!

Heb even dvd creator gedownload. Is een prima programma denk ik. Makkelijk te gebruiken en het resultaat is gewoon goed. Er bestaan programma's met meer mogelijkheden, maar niet voor dat geld en met zoveel gebruiksgemak.
 
Win DVD-Creator

En daarnaast is het het enige programma (althans op dit moment) dat werkt met de pinnacle PCTV stereo PCI kaart die voor 20 Euro te koop is bij Alternate.

Ondersteund alle formaten (ook Dolby, waar Pinnacle niet mee om kan gaan, hoewel ze beweren van wel).

Eric.

P.S. werkt ook op een PIII op 1 gig met oude onboard VGA (1999). Doet het zelfs op mijn Dual PII op 500 MHz (1997)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik een makkelijke manier weet om je dvd'tjes te bewerken, mocht je nog geïnteresseerd zijn:

Download even dvdx van mijn site en gebruik dat programma om je mini-dvd naar je pc te kopieren. DvdX kan dat direct voor je omzetten naar mpeg2 en mpegaudio, dan ben je van dat ac3 af. Dat doe je in de outputsettings, het kan zijn dat je eerst even in de inoutsettings dcss moet uitschakelen, maar dat geeft dvdx zelf wel aan.
Vervolgens bewerk je je filmpje met moviemaker (als je dat nog wil proberen :D, een ander prog kan ook natuurlijk) en brand je het naar een gewone dvd.
 
Hey People
Globe, zal je weten te zeggen wanneer ze het uitzenden hoor ;)
is de moeite waard ;)hehe
Echt tof dat programma en zoals je zegt,veel gebruiksgemak.
Sarvo,ik zal dat programma dvdx downloaden en hopelijk kan ik eraan uit ... hehe, ikke genen expert ze!
Windows MovieMaker laat ik momenteel wat rusten,heb er mij veel te lastig op gemaakt,hihi
Nu nog 1 vraagje,... ik heb van ne maat Pinnacle Studio Plus 9.3 Final meegekregen...
wat vinden jullie daarvan?
Is het de moeite?
Ik zal hem sowieso is installeren en es vergelijken met creator dvd 2...
Thx for everything menskes...
Fijne avond en mouaaaaa, zoentje se ;)
 
Here we go again!

Hallo!

Ik heb een probleem met windows media player dus ik zocht op google 'Een interface heeft teveel methoden om gebeurtenissen te starten' want dat was de foutmelding.

Ik was blij toen ik zag dat SunAngel hetzelfde probleem had en dat het bij haar is opgelost! Ik wou dezelfde procedure volgen mr het programma dat ze heeft gebruikt is niet meer te vinden ....

Ik moet tegen volgende week mijn filmpje voor kunstbende gemonteerd hebbe, alsjebloef help me :(

MaryRose
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan