Kunt U wel gewoon via bekabeld? Of dat ook niet?![]()
Ik heb geprobeerd om mijn modem aan te sluiten maar dan heeft hij ook geen verbinding
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunt U wel gewoon via bekabeld? Of dat ook niet?![]()
Daar ben ik nu mee bezig, ik heb het op een usb stick opgeslagen en gekopieerd naar de harde schijf. Ik heb op setup gedrukt en moest mijn laptop opnieuw opstarten, daar is hij nu mee bezig![]()
Daar ben ik nu mee bezig, ik heb het op een usb stick opgeslagen en gekopieerd naar de harde schijf. Ik heb op setup gedrukt en moest mijn laptop opnieuw opstarten, daar is hij nu mee bezig![]()
Ik heb het inderdaad uitgevoerd zoals u het zei, hij geeft wel nog een fout. de 802.11 bg WLAN is nog met een gele vraagteken en een uitroepteken.
Ik heb ook naar de site van Packard Bell gekeken, daar geven ze ook een paar downloads, maar die zijn voor Vista. Ik heb ze geprobeerd uit te voeren, maar het helpt niet. (als ik wist dat het zoveel moeite zou kosten om van vista xp te maken, zou ik het niet hebben gedaan)
Waarschijnlijk heb ik nu de drivers voor de draadloze Lan verbinding
Download
Probeert U het maar.
Ik hoor het verder wel.
PS als U alle drivers één maal heeft, ik zou ze als ik U was dan wel even branden op een cd.:thumb:
Heel lief van u, dat u zoveel moeite doet maar ik moet u nog lastig vallen. Er staan daar heel veel downloads, ik heb geen flauw idee welke ik moet hebben.![]()
Ik krijg dan drie onderdelen:
net8185----dit is een beveiligingscatalogus
net8185----setup gegevens
rtl8185----dit is een sys bestand, maar ik heb geen programma om die te openen??![]()
Het lukt weer niet
Ik denk dat ik maar naar een computerwinkel ga, met mij achter een laptop gaat het dus niet zo goed
Superveel bedankt voor uw hulp, ik heb veel nieuwe dingen geleerd. Veel succes verder in de computerwereld![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.