Videocontroller en Wlan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar ben ik nu mee bezig, ik heb het op een usb stick opgeslagen en gekopieerd naar de harde schijf. Ik heb op setup gedrukt en moest mijn laptop opnieuw opstarten, daar is hij nu mee bezig:)

Oke:) mooi, maar U kon dus ook niet bekabeld?:D
:cool:

Daar ben ik nu mee bezig, ik heb het op een usb stick opgeslagen en gekopieerd naar de harde schijf. Ik heb op setup gedrukt en moest mijn laptop opnieuw opstarten, daar is hij nu mee bezig:)

Ik weet eigenlijk niet welke ik moet openen, er zijn zoveel subprogramma's

Kun U een screenshot maken?:) van de subprogramma's (tuurlijk zonder ze te openen):)

Tuurlijk, dit is de screenshot. Ik moet nu helaas gaan. Als u mij hier verder wilt helpen zal ik als ik terug kom weer verder gaan. Ik heb nog een snelle vraag, kan ik met een andere windows xp cd wel al die stuurprogramma's installeren?

screenshotwlanns7.png

Nee dat kan niet met een xp cd.:)
Maar als U de setup nu eens opent, en het installeert doet hij het kan.:D

Oke ik zie U later. :cool:
Succes:D

Warning

Sorry, Mij excuses. Ik ben met te veel dingen tegelijk bezig!:evil::confused:

Ik ga het nu goed uitleggen, heb wat dingen door elkaar gehaald, mijn excuses.:evil:

Deze is echt voor de LAN.:)

Stap1: Ga naar deze site. Link
Stap2: Accepteer het Agreement
U wordt door gelinkt naar de download site.
Stap3: Selecteer Uw bestuuringsysteem (Windows XP)
Stap4: Selecteer Uw type (Network Driver)
Stap5: Selecteer Uw model (SiS900 & Integrated SiS LAN)
Downloaden en installeren maar.

DEZE IS VOOR UW LAN. DE REST WAT IK HIER VOOR HEB GETYPT NIET GEBRUIKEN!!!!:D:D:D

Ik hoop dat het nu lukt, ik hoor het wel van U, als U iets niet begrijpt zie ik het wel op het forum verschijnen.:D:D:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb het inderdaad uitgevoerd zoals u het zei, hij geeft wel nog een fout. de 802.11 bg WLAN is nog met een gele vraagteken en een uitroepteken.

Ik heb ook naar de site van Packard Bell gekeken, daar geven ze ook een paar downloads, maar die zijn voor Vista. Ik heb ze geprobeerd uit te voeren, maar het helpt niet. (als ik wist dat het zoveel moeite zou kosten om van vista xp te maken, zou ik het niet hebben gedaan)

Laatst bewerkt:
Ik heb het inderdaad uitgevoerd zoals u het zei, hij geeft wel nog een fout. de 802.11 bg WLAN is nog met een gele vraagteken en een uitroepteken.

Ik heb ook naar de site van Packard Bell gekeken, daar geven ze ook een paar downloads, maar die zijn voor Vista. Ik heb ze geprobeerd uit te voeren, maar het helpt niet. (als ik wist dat het zoveel moeite zou kosten om van vista xp te maken, zou ik het niet hebben gedaan)

Ok, mooi:)
Maar doet nu wel de kabel Lan het? Wand dat had ik uitgelegd.:D

Waarschijnlijk heb ik nu de drivers voor de draadloze Lan verbinding:):)
Download
Probeert U het maar.:)
Ik hoor het verder wel.:)

PS als U alle drivers één maal heeft, ik zou ze als ik U was dan wel even branden op een cd.:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb nu ook de video drivers voor U gevonden.:D

Stap1: Ga naar deze site. Link
Stap2: Accepteer het Agreement
U wordt door gelinkt naar de download site.
Stap3: Selecteer Uw bestuuringsysteem (Windows XP)
Stap4: Selecteer Uw type (IGP Graphics Drivers)
Stap5: Selecteer Uw model (SiS66x/ SiS76x & SiS67x)
Downloaden en installeren maar.:)

Ik hoop dat nu alles het nu doet, vertel het hier maar op het forum.:):)

Waarschijnlijk heb ik nu de drivers voor de draadloze Lan verbinding:):)
Download
Probeert U het maar.:)
Ik hoor het verder wel.:)

PS als U alle drivers één maal heeft, ik zou ze als ik U was dan wel even branden op een cd.:thumb:

Heel lief van u, dat u zoveel moeite doet maar ik moet u nog lastig vallen. Er staan daar heel veel downloads, ik heb geen flauw idee welke ik moet hebben.:confused:

de videocontroller is gelukt :):) denk ik...Maar ik kan nog steeds geen geluid horen, het afspelen van muziek enzo lukt niet.

Ik heb nogwel een probleem met de WLAN, maar kan dit ook komen door de ethernet controller die ook niet goed werkt?

Laatst bewerkt:
Heel lief van u, dat u zoveel moeite doet maar ik moet u nog lastig vallen. Er staan daar heel veel downloads, ik heb geen flauw idee welke ik moet hebben.:confused:

Is niet erg, ik vind het niet erg om moeite te doen, daar houd ik van. Heb ik weer een uitdaging.:):)

Van de WLan verbinding moet U
Download Link
deze hebben ''Windows XP/2000 driver''

Laatst bewerkt:
Ik krijg dan drie onderdelen:
net8185----dit is een beveiligingscatalogus
net8185----setup gegevens
rtl8185----dit is een sys bestand, maar ik heb geen programma om die te openen??:confused:

Ik krijg dan drie onderdelen:
net8185----dit is een beveiligingscatalogus
net8185----setup gegevens
rtl8185----dit is een sys bestand, maar ik heb geen programma om die te openen??:confused:

Oke,

Start > uitvoeren > Typ: devmgmt.msc > (apparaatbeheer opent) > 2x klikken op (van waar U de drivers van moet installeren) > (Tabblad) stuurprogramma > Stuurprogramma bijwerken.

Wizard start,

Rondje aanklikken > Ja, alleen deze keer | Klik volgende > Ik wil zelf kiezen | volgende > Op verwisselbare media zoeken uitzetten, ook op deze locatie zoeken aan zetten, map selecteren waar die bestandjes in staan (rtl8185, net8185, net8185) Volgende. Hij zou ze nu moeten gaan installeren.:)

Succes maar weer:)

Het lukt weer niet :)

Ik denk dat ik maar naar een computerwinkel ga, met mij achter een laptop gaat het dus niet zo goed :(

Superveel bedankt voor uw hulp, ik heb veel nieuwe dingen geleerd. Veel succes verder in de computerwereld :)

Uw geluids drivers,

Voor Uw geluidsdriver moet ik precies Uw model nummer weten.
Dit staat op Uw laptop.:thumb:
Meestal onder op.

De EasyNote MH35- (......):)

Het lukt weer niet :)

Ik denk dat ik maar naar een computerwinkel ga, met mij achter een laptop gaat het dus niet zo goed :(

Superveel bedankt voor uw hulp, ik heb veel nieuwe dingen geleerd. Veel succes verder in de computerwereld :)

Ok, jammer;):thumb: , U ook hopelijk veel plezier verder met Uw laptop.:)
Misschien tot later op helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan