StoneyCity
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 aug 2005
Franz zei:kijk, dit is dus een antwoord wat eg nergens op slaat.
hier heeft niemand wat aan![]()
ga jij hem maar helpen daaaaaaaaaaaaaaaaaag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Franz zei:kijk, dit is dus een antwoord wat eg nergens op slaat.
hier heeft niemand wat aan![]()
StoneyCity zei:volgens mij is dit een fop want hij geeft niet door wat voor type videokaart het is:evil: ik zie niet in wat het probleem is maar zo te zien moet die windows mediaplayer op w xp werkenn (het is koud brrrrrrr) want op een oudere windows heb je niet zo een windows media player of het videogeheugen is van oudere kwaliteit te weinig viedeogeheugen(jij gek doen dan ga ik ook gek doen) waar moet dat heen met de toekomst man
kan ook te vinden zijn op de handleidingboekje van je motherboard als je die nog hebtLeidenschaft zei:Au, kan het echt niet zonder je dinges open te schroeven? Dan wordt het lastiggg.
?StoneyCity zei:hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Lange Pier zei:Dat schiet niet op zo.![]()
Geef dan maar de naam en typenummer van je pc, als het geen klaptop is, dat zou ook zo maar kunnen.:evil:
Als je verder kijkt met Everest kun je ook de grafische kaart ontdekken, type, nummer, etc, die mag je ook laten zien.
Leidenschaft zei:Bedankt. Kun je me alleen uitleggen hoe het precies moet? Ik snap er geen bal van![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.