videokaart en proccessor

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat voor een spellen zou ik dan bijvoorbeeld niet of slecht kunnen spelen ?

Om te voorkomen dat wij je alles voor moeten zeggen:
typ de naam van een game in Google en formuleer de zoekvraag als volgt:

'naam spel' systeemeisen

vergelijk het resultaat met de pc's die hier allemaal voorbij zijn gekomen.

met wat voor een videokaart is de Asus EAH4670 DI 512MB te vergelijken ?

Want bij systeemeisen zie ik alleen maar ATI en Nvidia

Die 4670 = Ati en als je mijn linkje bekijkt dat ik eerder plaatste, dan kun je zien welke kaarten beter / gelijkwaardig of slechter zijn.

Is die pc btw van een merk ?
of is het gewoon een samengestelde pc ?

Ik heb hem bij favorieten gezet
Ik moet toch nog wel even sparen :)

Nee, zo werkt dat niet bij de Aldi. Het is kopen op de dag dat íe te koop is, de dag erna zijn ze er al niet meer.

Ik zou gewoon even de aldi folders enz. in de gaten houden. Ook die van Gamma. Daar hebben ze vaak Medion PC's voor een goede prijs. Sommige mensen vinden het maar raar dat je een PC in de supermarkt koopt maar medion is een goed merk.

ja inderdaad dat is wel zo
Veel mensen die ik ken hebben ook een medion
Zijn iid aardige pc's

Het blijft een raadsel waar ze 't van doen bij de Aldi, het moet 'm in de kwantiteit van de machines zitten anders is het godsonmogelijk om voor zo'n bedrag zo'n machine te leveren.

Ja dat vraag ik me ook af.
Hoe kunnen ze dat zo goedkoop krijgen :shocked:

Zoals ik al schreef, kwantiteit is denk het sleutelwoord.

Denk het ook. Als ik ongeveer dezelfde componenten samenstel bij Azerty kom ik op ongeveer 616 euro uit.

Persoonlijk zou ik liever mijn PC zelf in elkaar zetten met zelf gekozen onderdelen. Ik hou niet zo van die kant en klare PC's van HP , Dell , Packard Bell , Compaq , Medion etc.

Maar Medion is wel goed en goedkoop.

Ongetwijfeld gaat je dat lukken bij Azerty, maar dan heb je nog géén 3 jaar garantie................. wat je bij de Aldi wél hebt.

Ik kan toch ook, als ik die pc van mrmusic neem, nog een Ati HD4670 kopen en dan crossfire doen ?
Dan schijnt het een hele goede videokaart te zijn ?

ik heb zelf net ook een nieuwe pc en ik was nooit echt weg van b.v. acer,hp,enz,enz

maar ik heb zelf voor weinig de acer m5201-8gig kunnen kopen en dit is ook een mooi pctje zelfs voor €550 nieuw in de winkel.

als je hem wilt overklokken moet je wat aan passingen doen ben ik via de forum achtergekomen.
maar zo standaard is het echt een mooi ding
moet je maar eens kijken via google (acer m5201-8gig:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan