Mr Skyline
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 dec 2007
klopt helemaal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know, maar hoe vaak heb je geen boxed versie? Vrijwel verwaarloosbaar toch?Niet altijd hoor. Je moet wel een boxed versie kopen.
I know, maar hoe vaak heb je geen boxed versie? Vrijwel verwaarloosbaar toch?
Neem dan de 955 versie i.p.v. de 965, en dan een stukkie overklokken. Dat kan de processor makkelijk hebben, en dan heb je precies dezelfde prestaties als de 965 versie, maar dan voor een lagere prijs.Helemaal mooi
Me pa gaat mn pc in elkaar zetten
Ik krijg dan zijn vista(hij neemt windows 7)
En ik heb nog een andere processor gekozen
zie: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...213070]=1&product[236551]=1&product[225955]=1
Nog even een kleine update misschien wel leuk om te vertellen
Ik heb de HD5670 besteld
Word de dag daarna opgebeld.
Ben ik uitgekozen voor een gratis Upgrade
Dus heb nu de Club 3d HD5770 binnen gekregen
Best leuk
En zou gauw ik al mijn onderdelen binnen heb (en inelkaar heb gezet) vertel ik jullie wat ik van mijn pctje vind![]()
ik had gekeken op welke site die et goedkoopst was
www.thiando.nl
daar dus
en er miste een kabeltje (atx 2.0)
kwam die kerel dat kabeltje PERSOONLIJK brengen.. (Uit tilburg naar Soest) flink stukkie
ik vind dat wel service
Jij bent echt luckyNog even een kleine update misschien wel leuk om te vertellen
Ik heb de HD5670 besteld
Word de dag daarna opgebeld.
Ben ik uitgekozen voor een gratis Upgrade
Dus heb nu de Club 3d HD5770 binnen gekregen
Best leuk
En zou gauw ik al mijn onderdelen binnen heb (en inelkaar heb gezet) vertel ik jullie wat ik van mijn pctje vind![]()
WOW, dit is echt ziek. BIj zulke dingen moet ik altijd een week wachtenik had gekeken op welke site die et goedkoopst was
www.thiando.nl
daar dus
en er miste een kabeltje (atx 2.0)
kwam die kerel dat kabeltje PERSOONLIJK brengen.. (Uit tilburg naar Soest) flink stukkie
ik vind dat wel service
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.