Videokaart Geforce 4 TI4400

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hardware-ingreep (weerstandje verplaatsen) heeft net hetzelfde effect als de software-truk, met als verschil dat je de garantie dan niet verliest, en het is makkelijk voor jan met de pet.
 
Geplaatst door windoos
D'r stond me iets van bij dat je die 9500 niet alleen softwarematig kon doen lijken op een 9700, maar met een hardware ingreep zal die bypass werken als nooit te voren! Het gaat tenslotte over de R300-chip? Nou dan!

deze bedoel je denk ik. Dan kun je er een 9700pro van maken. Ik houd het voorlopig maar eens bij de softwarehack (derde artikel)

Ow, mocht je nog een nieuwe kaart willen kopen, koop dan niet een 9500PRO, maar een NON-pro. Een pro-versie kun je niet naar een 9700 hacken vanwege de 128-bits bus.
 
Geplaatst door Steve
De hardware-ingreep (weerstandje verplaatsen) heeft net hetzelfde effect als de software-truk, met als verschil dat je de garantie dan niet verliest, en het is makkelijk voor jan met de pet.

Ik neem aan dat je bedoelt dat je de garantie niet verliest als je de software-truuk gebruikt. :D:D
 
En je kan niet alle 9500's naar een 256-bit bus hacken. Enkel versies met 128 MB geheugen, en waarbij het geheugen op één lijn zit, dacht ik.

De tweede reactie op die nieuwspost is trouwens van mij :D
 
Geplaatst door meelman


Ik neem aan dat je bedoelt dat je de garantie niet verliest als je de software-truuk gebruikt. 'T staat er nu een beetje krom... :confused::confused:

Ja, dat bedoel ik logischerwijze :)
 
eigenlijk bestwel vaag. Dat een 9500 een 256-bits bus heeft en een PRO-versie een 128-bits...
 
De 9500 heeft ook een 128-bits bus. Alleen hebben sommige versies exact dezelfde printplaat als de 9700, dus de "banen" voor een 256-bits bus liggen er al, maar zijn nog niet geactiveerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan