Videokaart niet meer zo goed als vroeger.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Talha

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2013
Ik heb een acer aspire 571g laptop met nvidia geforce gt 630m 1 gb videokaart. Ik heb gemerkt dat mijn videokaart niet meer zo goed is als vroeger want de spellen die mijn laptop eerst tegen kon, die gaan nu heel traag. Hoe kan dat? Ik game zelf niet zoveel.:confused:

dat heb ik al gedaan

Laatst bewerkt door een moderator:
Laptop is 1.5 jaar oud. Ik heb het 4 maanden geleden schoongemaakt. Ik weet niet wat er aan de hand is voorde rest is die helemaal goed. Alleen ik heb gemerkt dat mijn videokaart minder aan kan. Ik speel nou spellen op low quality eerst kon Ik op high quality spelen.

Pff :((

Brothers in arms, Dragons prophet, ghost recon phantoms,

die zou je laptop inderdaad wel moeten aankunnen heb je al naar de temperaturen gekeken van je laptop download deze (klik op speedfan 4.49 in het blauw)

Zit een beetje bij de grens van te en kan net dus ik zou het even van binnen schoonmaken zijn de temperaturen van de cpu ook goed

Zit een beetje bij de grens van te en kan net dus ik zou het even van binnen schoonmaken zijn de temperaturen van de cpu ook goed

Hmm oke. Cpu was ongeveer 60 grade. Ik maak het nog eenkeer schoon anders breng ik het naar een computer winkel.

De temperaturen van de cpu zijn goed als het schoonmaken niet helpt dan weet ik het ook niet meer:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan