videokaart upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, zoiets ja.

Die poorten zitten niet aan je kast vast, maar aan je onderdelen in de kast. Kast is echt gewoon een kast met gaten voor de onderdelen. Bij sommige kasten zitten extra poorten, maar dan zal je ze moeten aansluiten op je moederbord.

okee bedankt, maar de kast die ik wil kopen hoeft niet zo duur te zijn hoor xD
en die eerste kast die jij aanwees da is ook gewoon een groote en goeie kast? en kan ik daar ook gewoon schroefjes indraaien enz. want dat kon bij de 2e kast die je aanwees wel alleen die vind ik nogal prijzig (€ 135,-)

eej nog ff 1 vraagje.. welke is beter:

- Sapphire RADEON X1650 PRO
-ati radeon x800 pro

kga van jullie uit!!!

okee want ik zag da die €31.95 was en die andere kon ik nergens vinden dus met die videokaart zou ik het spel zeker moeten kunnen spelen? (spel crysis)

okee want ik zag da die €31.95 was en die andere kon ik nergens vinden dus met die videokaart zou ik het spel zeker moeten kunnen spelen? (spel crysis)

De X800 is al bijna antiek hoor, geen wonder dat je die kaart niet meer kunt krijgen.

Maar, heeft iemand je wijs gemaakt dat je met een X1650 Crysis kan spelen? Want dat gaat echt niet.

welke zou ik dan het beste moeten hebben? (miss wil ik ook nog assasins creed gaan spelen)

zo goedkoop mogelijk natuurlijk maar het moet wel een goede kaart zijn...

zo goedkoop mogelijk natuurlijk maar het moet wel een goede kaart zijn...

Dat gaat niet samen. Daarnaast zit er in jouw HP-systeem geen krachtige processor. Met deze combinatie zul je Crysis niet goed kunnen spelen.

hoe zou ik het dan moeten doen? nieuwe processor en videokaart? wat worden de kosten dan?

hoe zou ik het dan moeten doen? nieuwe processor en videokaart? wat worden de kosten dan?

Met deze processor die je nu hebt, kun je Crysis wel spelen maar je moet er niet te veel van verwachten. Als je Crysis goed op een normale resolutie wilt kunnen spelen, dan moet je investeren in nieuwe hardware. De totale kosten zouden dan zeker rond de 150 euro komen te liggen.

ow da vind ik nog wel meevallen xD dmaar wat moet ik dan allemaal nieuw hebben of kun jij me dat niet vertellen?
want het zou wel fijn zijn als ik het spel normaal kan spelen ...

ow da vind ik nog wel meevallen xD dmaar wat moet ik dan allemaal nieuw hebben of kun jij me dat niet vertellen?
want het zou wel fijn zijn als ik het spel normaal kan spelen ...

Je hebt ook nog een nieuwe voeding nodig, en als je alles een beetje ruim neemt dan kom je ruim boven de 150 euro uit. 150 euro is echt het minimale bedrag dat je nodig hebt.

Maar hoeveel wil je er aan uitgeven? Dan kunnen we voor dat bedrag iets samenstellen.

nou zeg dan maar €150,- mag er wel iets boven komen maar niet teveel moet ook nog nieuwe kast :P
en ik heb ook gelezen dat het eraan ligt welke aansluiting ik heb maar ik weet zo niet welke dat is...

Laatst bewerkt:
Met deze processor die je nu hebt, kun je Crysis wel spelen maar je moet er niet te veel van verwachten. Als je Crysis goed op een normale resolutie wilt kunnen spelen, dan moet je investeren in nieuwe hardware. De totale kosten zouden dan zeker rond de 150 euro komen te liggen.

maar op de site van crysis kun je kijken of je computer geschikt is voor het spel (kwam ik achter nadat ik hem gekocht had) en daar staat dat mijn processor er toch zwaar bovenuit kwam het 2e streepje is het minimum en de mijn kwam tot het 4-5e streepje dus dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn toch?

Doyke14, ik had orgineel een hp pavilion m7760 gekocht. Deez kast is het grote broertje van jou kast, ondertussen heb ik alles in een andere kast zitten, als je even je nieuwe videokaart opmeet kan ik even in die kast kijken of hij erin past, de external hp media drive (uitsparing ofzo) is eruit. (meer plaats)

Ik hoor het wel als je geinsterreseerd bent. Eventueel als je in de buurt woont kunnen we hem wel samen overplaatsen als je dat nodig vind.

Mvg phantom:thumb:

maar op de site van crysis kun je kijken of je computer geschikt is voor het spel (kwam ik achter nadat ik hem gekocht had) en daar staat dat mijn processor er toch zwaar bovenuit kwam het 2e streepje is het minimum en de mijn kwam tot het 4-5e streepje dus dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn toch?

Je processor voldoet ook wel aan de gestelde systeemeisen, met zo'n processor vormt deze al gauw de bottleneck. Oftewel: als je een te krachtige videokaart neemt, dan kan de processor dit niet meer bijbenen, en heb je dus minder aan de grafische power van de kaart.

Doyke14, ik had orgineel een hp pavilion m7760 gekocht. Deez kast is het grote broertje van jou kast, ondertussen heb ik alles in een andere kast zitten, als je even je nieuwe videokaart opmeet kan ik even in die kast kijken of hij erin past, de external hp media drive (uitsparing ofzo) is eruit. (meer plaats)

Ik hoor het wel als je geinsterreseerd bent. Eventueel als je in de buurt woont kunnen we hem wel samen overplaatsen als je dat nodig vind.

Mvg phantom:thumb:

Ja dat is goed maar waar woon je? Ik in Oirschot (Noord Brabant) ik heb mun nieuwe videokaart nog niet dus ik kan hem niet opmeten maar ik kan de maten eventueel vragen in de computerwinkel. Maar hoeveel moet je voor die kast hebben?

Je processor voldoet ook wel aan de gestelde systeemeisen, met zo'n processor vormt deze al gauw de bottleneck. Oftewel: als je een te krachtige videokaart neemt, dan kan de processor dit niet meer bijbenen, en heb je dus minder aan de grafische power van de kaart.

Dus dat betekent dat ik ook een nieuwe pocessor moet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan