Videokaart vervangen Laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijsneter

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Hallo!

Ik wist niet precies waar ik deze vraag moest plaatsen, dus ik heb het maar hier gegokt :cool:

Nu mijn vraag:

Ik heb een Toshiba Satellite L550-1CW. Mijn laptop voldoet aan al mijn wensen, maar ik heb BattleField 3 Limited Edition gekocht en mijn videokaart (Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family) is te laag voor het spel. (Btw, kan mijn Processor: Celeron(R) Dual Core CPU T3100 @ 1.90GHz 1.90 GHz het ook aan?) Ik heb DirectX 11.

Zou ik deze dus kunnen vervangen door een videokaart die het spel wél aankan?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes.

Laatst bewerkt:
als je goed met tinzuiger en soldeer bout overweg kan???
dan lukt het misschien
in laptop is de videokaart meestal gesoldeerd

Solderen is niet zo moeilijk, maar ik kan dus concluderen dan het niet kan? :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus hoe kan ik dit oplossen? Ik wil geen nieuwe eigenlijk, grootste reden is dat ik geen geld heb voor een nieuwe :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

Je kunt het niet oplossen, een laptop is zo ie zo niet geschikt voor gamen. Zeker niet voor BF3, wat een zware game is.

Jou videokaart is een onboard kaart die geen DirectX 11 ondersteund, ja het is wel geïnstalleerd. Je processor is een trage budget processor van Intel, die de game ook niet ondersteund.

Ik weet dat een desktop beter is, maar ik wil een laptop ook om niet alleen maar op dezelfde plaats te zitten.

OT: Welke laptop is dan wel geschikt voor deze game?

Een beetje goede game laptop, kom je al gauw ruim boven de €1000,-.

Maar een gamelaptop hoef ik niet.
Gewoon een laptop waar Battlefield 3 op kan en een paar goedkope spellen die niks waard zijn.

Je wil geen game laptop, maar wel een zeer zware game op ene laptop kunnen draaien.:confused:

Minimum requirements for Battlefield 3

* Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz
* RAM: 2GB
* Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher.
* Graphics card memory: 512 MB
* Sound card: DirectX compatibl sound card
* Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Recommended system requirements for Battlefield 3

* Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
* RAM: 4GB
* Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950.
* Graphics card memory: 1 GB
* Sound card: DirectX compatibl sound card
* Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Bron;
http://bf3blog.com/battlefield-3-system-requirements/

Op mijn Toshiba had hij gekunt als de videokaart beter was. Zo zwaar is hij dus niet?

Nee, want je processor voldoet niet aan de minimale eisen;
Celeron(R) Dual Core CPU T3100 @ 1.90GHz 1.90 GHz
Zoals ik al aangaf is het een Intel budget processor. Daarnaast niet snel genoeg en geen Core 2 duo, wat de opvolger van de Dual Core processor is.

Je blijft met een onboard videokaart zitten, welke hoogst waarschijnlijk niet ondersteund wordt. Zoals met de meeste grote games het geval is. Een GeForce GT 540M is geen gamers videokaart.

Ook niet;
Videokaart : HD Graphics
Zal een Intel videokaart zijn.

Nogmaals voor een laptop, die goed games aankan, ben je ruim boven de €1000,- kwijt.

De M achter een videokaart geeft aan, dat het een onboard videokaart is. Gezien je keuzes en prijzen, wil je voor "een kwartje" op de eerste rang zitten.;)

Nou wat het gewoon is:

Ik wil BF3 kunnen spelen. Nu moet ik dus ook nog snel een laptop kopen en aangezien ik daar weinig verstand van heb... En ik ben ook geen rijke stinkerd :o

De combinatie laag budget en een goede laptop gaan niet samen. De kans is groot, dat je mogelijk BF3 wel kunt draaien, maar dan met lager settings en met schokken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan