Videokaart vervangen Laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke.

Weet jij misschien een website waar ik hem in een andere kleur kan krijgen dan bruin? Ik heb tot nu toe niks gevonden :confused:

Hehe, ik denk dat bruin de enige optie is. Maar maak je niet druk, een vriend van me heeft hem ook en het ziet er echt heel erg chique uit.

http://www.youtube.com/watch?v=cY718P9XP1Q&feature=related Einde van het filmpje ;)

Misschien dat ik laat reageer: Paranomal Activity 2 op Film 1 Action :thumb:

EDIT:

Een vriend van mij zei dat BF3 het zeker niet op een laptop gaat doen omdat de videokaart te groot is ofzo. Ik weet dat het onzin is, maar ik zou toch graag een bevestiging willen ^^

Laatst bewerkt:
De videokaart te groot?? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, zoals je ziet op die video's en zoals ik zeg: Het gaat prima werken! Misschien niet op de hoogste instellingen maar zeker wel op Low/Med en ik verwacht nog wel hoger...

Hij snapt er duidelijk niks van: Hij zei tegen mij net de videokaart die NU in je laptop zit kan zelfs al een gratis schietspel van steam niet aan. Dus dan moet je wel een laptop kopen van 1000 euro wil je BF3 op lage settings spelen. Ik zei van ja die kaart die er nu in zit is flut, maar de volgende is van nVidia en kan hem aan op zeker minimaal en misschien zelfs medium. Hij zei: Die kaart kan de laptop niet aan joh...

Volgensmij heeft hij er echt 0,0% verstand van :eek:

Klopt helemaal niks van... die je nu hebt is een Intel kaartje, gebakken op het moederbord. Deze zit er los van en heeft een koeler nodig, veel krachtiger dus. Laat hem anders die filmpjes zien dan heeft hij bewijs!

Heb hem ook al een filmpje laten zien van de beta, maar hij is eigenwijs en blijft stug volhouden ^^

Maar de kaart die erin zit, heeft die dan een aparte koeler nodig? Die zit er al ingebouwd toch?

Die zit erin, maar die Intel heeft waarschijnlijk geen koeler omdat hij dat gewoon niet nodig heeft.

Hij heeft er btw 2: Voor internet gaat ie op een intel kaartje en voor gamen gaat ie naar nVidia volgensmij ^^

Tjah, die kaart van Intel zit standaard op het moederbord. Voor velen is dit genoeg, maar wil je meer moet er iets extra's bij. En om die Intel nu weg te gaan halen...

Maar zo bespaar je wel in accu ;)

Lol, via notebookcheck was de Asus 75.26% en niet aanbevolen te kopen -.-

75% en niet aan te raden? Lijkt me een fout.

Asus is het beste merk op het gebied van laptops. Algemeen bekend.

Ze zeggen van: de meeste laptop's scoren niet lager dan 60%, deze scoort onder gemiddeld dus niet aangeraden te kopen

-.-

Echt bullshXt

Oke, dus hij scoort 75% en 60% is het gemiddelde. Ze zeggen dat hij lager scoort maar hij scoort juist hoger... hier klopt iets niet. Lijkt me een fout.

Ja lijkt me ook een fout.

Maar jij weet dus geen website waar je hem in een andere kleur kan kopen?

Nee sorry, je kan bekende webshops zoals Alternate, 4Launch of Paradigit proberen maar verder weet ik het ook niet.

Heb trouwens nu zelf ook Battlefield 3 wat een prima spel is!

Heb het vandaag bij een vriend gespeeld.. WOW! Nu wil ik gelijk die laptop kopen.. maar nog niet genoeg geld enzo :( Een kennis kent een Duitse site waar je alles voor 100den euro's goedkoper kan kopen waaronder computers. Hoop dat ie daar een stuk goedkoper is.

Welke pc heb jij?(Ik gok op een desktop)

EDIT:

Op para is ie 699, op 4launch is ie er niet en op alternate is ie 579... staat niet bij of een kleur veranderd kan worden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan