Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Leila
Om te achterhalen wat voor type videokaart in jouw pc kan moet je weten welk moederbord je hebt. Dan kun je de specificaties opzoeken.
Als je niet weet welk moederbord je hebt download dan Everest. Met dit programma kun je zien wat er in je pc zit.
Geplaatst door crash
In Everest ga je naar:
Moederbord > Moederbord, hier kijk je wat er achter "Moederbordnaam" staat.
Geplaatst door Leila
Weinig over te vinden. Je moet dus zowieso een agp kaart hebben. De vraag is alleen welke snelheid: 1x, 2x of 4x.
Kijk eens bij Apparaten -> PCI-apparaten en kijk wat er staat bij 'ondersteunde agp snelheid'.
Geplaatst door mukkel
Wat voor kaart heb je er nu inzitten?
Geplaatst door erwin32
Ik heb overigens nu een ATI Rage 128 VR AGP (ATI Xpert 99) videokaart erin zitten.
Geplaatst door mukkel
Oops had ik niet zien staan :S
Dit zijn bv 2 kaartjes.
Geforce 4 MX 4000 128MB
AGP GF FX 5200 128MB
Je hebt ze in allerlei soorten.
Maar aangezien je mobo maar agp 2x ondersteund Heeft het weinig zin om er een dure kaart in te stoppen.
Ik zou in jou geval een kaartje rond de 50 of minder eurie pakken. Je moet ff kijken naar de prijs bij de zaak waar je je kaart wil halen.
Geplaatst door mukkel
Tegenwoordig ondersteund elke kaart wel 3d.
(ik zou niet eens weten welke kaart niet)
De kaarten die ik je net gaf zaten net onder de 50 euro
Je hebt ook kaarten van 64 mb die zijn goedkoper, maar dat moet je ff bij de zaak vragen wat ze nog hebben liggen.
ik moest laatst een cd-rom speler halen voor mijn schoonouderkes, maar die hadden ze ook al niet meer.
Alleen nog maar dvd spelers.
Dus ik weet niet precies wat voor kaarten er nog te halen zijn. Deze 2 in iedergeval nog wel.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.