Videokaart zit erin maar....

Status
Niet open voor verdere reacties.

mc_shrimpie

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Ik heb m'n videokaar tin m'n comp gekregen,het bleek dat m'n andere videokaart op m'n moedervbord vastzat en nu zit ik dus met het probleem dat die altijd mijn oude videokaart herkent,hoe komt dat?

nou het is dacht ik verschillend ligt aan merk pc bij het opstarten, f8 een aantal keer indrukken. maar kan ook f10 zijn geloof ik of f2, ik moet je zeggendat ik nooit in m,n bios kom. dus niet zo maar in de bios gaan zitten rommelen, er is vast iemand hier die het precies kan uitleggen.
kan ook nog zijn dat je een jumper uit moet schakelen op het moederbord!
kijk hier ook even!
http://www.cybercom.be/forumsg.asp?fid=346

Videokaart

Het bios is idd. een mogelijkheid maar als je daar niet aan durft dan kun je in het configuratie scherm /systeem / hardware / apparaatbeheer / beeldscharm adapters de onboard videokaart uitschakelen.

Klik met rechts op de videokaart die je uit wil schakelen en kies uitschakelen.

Suc6

Re: Videokaart

Geplaatst door tron
Het bios is idd. een mogelijkheid maar als je daar niet aan durft dan kun je in het configuratie scherm /systeem / hardware / apparaatbeheer / beeldscharm adapters de onboard videokaart uitschakelen.

Klik met rechts op de videokaart die je uit wil schakelen en kies uitschakelen.

Suc6

Heb ik al meermaals gedaan maar hij komt telkens terug en hij herkent de nieuwe vidoekaart niet,hoe komt dat?

Re: Re: Videokaart

Geplaatst door mc_shrimpie

Heb ik al meermaals gedaan maar hij komt telkens terug en hij herkent de nieuwe vidoekaart niet,hoe komt dat?
Dan ben ik toch bang dat je hem in het Bios moet uitschakelen of met een jumper op het moederbord.

Heb je ook al geprobeert om m in apparaatbeheer uit te schakelen en daarna meteen aangegeven dat de pc nieuwe hardware moest zoeken.......

Kan wel is helpen want dan kan t zijn dat hij de hardware vind en mischien ook wel nog de oude maar dan kan je de nieuwe installeren en klaar :)

Nou ik hoop dat je er wat aan hebt succes :thumb:

GReetzz Emiel

Geplaatst door RACOON
Heb je ook al geprobeert om m in apparaatbeheer uit te schakelen en daarna meteen aangegeven dat de pc nieuwe hardware moest zoeken.......

Kan wel is helpen want dan kan t zijn dat hij de hardware vind en mischien ook wel nog de oude maar dan kan je de nieuwe installeren en klaar :)

Nou ik hoop dat je er wat aan hebt succes :thumb:

GReetzz Emiel

ALs ik die uitschakel vind die alleen maar de oude!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan