Videokaart???

Status
Niet open voor verdere reacties.
je weet trouwens zeker dat je een AGP kaart heb gekocht?? ik zie net dat die link die ik je aanraadde eerder in deze thread een pci-e kaart is!! dat past dus niet in je computer

Laatst bewerkt:
Als je de videokaart gebruikt, vraagt ie meer watt.
je hebt kans dat je pc uit valt.
Ben alleen niet zo'n expert op dit gebied...

Rick

Dus euuh? wat zou ik nu het beste doen??? Tis zkr een AGP kaart dus das geen probleem heb ervoor gekeken... Enig probleem kan nu de voeding zijn hoeveel kost dan meer voeding voor deze kaart? liefst zo goedkoop mogelijk want mijn budget raakt op...

Hoi,

ik heb niet echt veel verstand van goede voedingen, wel schat ik dat je ongeveer rond de 350 watt moet hebben....
Er zijn vast wel mensen die hier verstand van hebben:cool:

Rick

Deze kaart heeft een 300w voeding nodig, maar verbruikt weinig meer dan de 7600gs die wordt vervangen en die eigenlijk ook meer dan een 250w
voeding nodig heeft. Medion dacht daar blijkbaar anders over.

Deze gok is daarom wel te wagen.
Wel is de vraag wat dat verbranden inhoudt.
Was de fan stuk of verstopt en is daardoor de kaart te heet geworden?
In dat geval is de kans groot dat de kaart probleemloos geïnstalleerd kan worden.
Anders kunnen er mogelijk ook andere defecten aan het licht komen (voeding, mobo)

Wanneer je de kaart installeert moet er er een stroomaansluitimg op aangesloten worden.
Verwijder vervolgens in configuratie scherm > software alles van nvidea
Start opnieuw op en volg dan de gewone installatie procedure.
We lezen het wel als er dan problemen zijn.
(en ook graag als het wel goed gaat)
succes met de installatie
mvg leo

Laatst bewerkt:
Dus euh ik zorg zo snel mogelijk voor extra voeding

Het is dus geen enkel probleem dat ik deze kaart nu al in men pc stop ng met men 250 watt volgens jullie????

Dat hij niet verbrand fzo zoals men vorige kaart hoopk? want die kaart de nvidia Geforce NX 7600 GT heeft me in die tijd ng zo'n 190 euro gekost, natuurlyk al een tijdje geleden... Men vriend vertelde me ook dat dit door de stroom kon zijn fzoiets hmm vreemd

alvast bedankt,

Ik raad het je af.... mijn broertje trok een keer de stekker uit de pc, harde schijf helemaal stuk:mad:

Ik raad het je af.... mijn broertje trok een keer de stekker uit de pc, harde schijf helemaal stuk:mad:

Ok dan zal ik nog even wachten tot ik 300 watt of 350 watt heb spijtig dat ik weer kosten moet maken maarja niets aan te doen...

Toch bedankt iedereen!

Blij dat dit er is uitgerold, want de voeding was inderdaad te krap geweest en zou geen goede gok geweest zijn.

Blij dat dit er is uitgerold, want de voeding was inderdaad te krap geweest en zou geen goede gok geweest zijn.

Dus euh als ik een voeding van 300 watt heb is dit voldoende???

Kost me zo'n 30 euro dachtek...

Ja zie de post van marsmannetje.
Dat is een prima en goedkope voeding voor jou systeem.

Ja zie de post van marsmannetje.
Dat is een prima en goedkope voeding voor jou systeem.

Heb dezelfde videokaart ATI radeon 3650 512 mb maar van Assus heeft me zo'n 77 euro gekost. Er staat op de doos minimum voeding van 350 watt maar 300 watt is ook genoeg hé?

Groeten :cool:

ik zou dan voor de zekerheid toch maar voor 350 gaan als ik jou was;)
gaat ook langer mee dan enzo omdat je niet zoveel vermogen van hem vraagt;)

ik zou dan voor de zekerheid toch maar voor 350 gaan als ik jou was;)
gaat ook langer mee dan enzo omdat je niet zoveel vermogen van hem vraagt;)

Ok ga ik ook doen ;) dus met 350 watt zou hij perfect moeten draaien?? weetje ook hoeveel je ongeveer betaald voor een 350 watt voeding? (bvb bij mediamarkt)

Bedankt voor de info

Groeten vanuit Belgie :p !

dat hangt er maar net van af
je hebt ze al voor 30 euro maar de kwaliteit daarvan zijn minder dan die van 80 euro
maar ik denk dat jij het wel kunt doen met één van 30 tot 40 euro;)
en ja ik denk dat die dan wel lekker draait;)

De geadviseerde voeding zal echt geen problemen geven, maar goed
Wat sterker kan ook. Dezelfde voeding in 350w uitvoering is dan de goedkoopste optie.
Ga je naar de mediamarkt, dan heb je kans dat je met een sweex of trust thuiskomt en dan ben je slechter af, al neem je een 500w

Bij een voeding is de kwaliteit net zo belangrijk of belangrijker dan het opgegeven vermogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan