Videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen tochhhhh

Dit gaat niet goed!!!
de w7 drivers zijn gewoon via de acer site te halen Volg even de stapen naar je typenr aspire 5920g
Er zit btw een ati OF een nvidea chip in.

Waarom zo omslachtig allemaal.

o ohhh:eek:
moet ik nu doorgaan met de huidige driver die ik nu aan het downloaden ben, of moet ik dat annuleren en die driver van de acer site downloaden.
btw, wat is een ati/nvidia chip?

Je hebt Ati en je hebt Nvidea ;)
2 verschillende chips.

Als dat je type videokaart is wel ja ik heb ook Nvidea

@Mennoa: welkom op helpmij btw.

Eerst zeker weten welke chip je hebt.Die van ati of nvidea.Volgen u is het nvidea.
op de gegeven site door me kies je het juist OS(w7 64b in uw geval en dan nog welke ultimate of homebasic bijv)
U krijgt dan alle drivers voor uw laptop.

De eerde gestelde vraag van wat uw moederbord is is in dit geval(en bij 99% van de laptops)onzin om naar te kijken.Fabrikant levert alle drivers voor uw type laptop.
Ook everest is achterhaald.

Dus voor de medehelpmij'rs in dit topic:wanneer merk en typenr gegeven is doe dan eerst een beetje vooronderzoek voordat men met advies komt.

@Mennoa: welkom op helpmij btw.

Eerst zeker weten welke chip je hebt.Die van ati of nvidea.Volgen u is het nvidea.
op de gegeven site door me kies je het juist OS(w7 64b in uw geval en dan nog welke ultimate of homebasic bijv)
U krijgt dan alle drivers voor uw laptop.

De eerde gestelde vraag van wat uw moederbord is is in dit geval(en bij 99% van de laptops)onzin om naar te kijken.Fabrikant levert alle drivers voor uw type laptop.
Ook everest is achterhaald.

Dus voor de medehelpmij'rs in dit topic:wanneer merk en typenr gegeven is doe dan eerst een beetje vooronderzoek voordat men met advies komt.

Bedankt voor het warme welkom!:thumb:
Ik heb het idee dat ik al aardig op weg geholpen ben.ik ben nu dus die driver van de NVIDIA site aan het installeren omdat ik die al gedowload had. Als ik die van de acer site neem moet ik weer 20min wachten om te downloaden. dus ik hoop dat dat ook goed is:confused:

Het is Gelukt!:thumb::thumb::thumb:
Ik heb de driver geinstalleerd, de computer opnieuw opgestart en m'n spellen doen het draaien zonder problemen:D

Hartelijk bedankt! zonder jullie hulp was ik hier zeker niet uitgekomen:thumb:

Nu al je andere drivers nog....

en dit topic had dus in een replay of 4 /5 klaar kunnen zijn.;)

@kkoppl: Dat klopt..daar kan ik wel achter staan.;)

Maar wanneer merk en type laptop door de ts gegeven is en daar dus alle drivers(waaronder w7) staan, waarom dan nog met Everest naar het moederbord van de laptop vragen.

Als men dus eerst vooronderzoek gedaan had had men als eerste replay dus de link naar drivers kunnen geven(waaronder de nvdea drivers)
Dan was dus dit topic in een replay of 3/4/5 klaar geweest zonder de Ts op het spoor van everest te zetten. Geen omslachtigheden dus....;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan