vietcong 2 en directx ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sulky

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2002
Berichten
161
Hi... ik heb vietcong 2 orig. geinstalleerd. bij het opstarten geeft hij de volgende melding .zie bijlage . dus heb ik directx 9.0c geinstalleerd ..windows ge-updated.ook andere scherm resoluties geprobeerd ..niets van dat alles helpt ..de game weer vol-ledig verwijderd en opnieuw erop gezet .maar de melding blijft .ook nog aan het googlen geweest daar was niet veel over te vinden ...vreemde zaak . misschien iemand een oplossing ???

syst. pentium 4 2800 mhz.
video. zie bijlage
geheugen 1024 mb
hdd 160 gb

melding.jpg
 
sulky zei:
Hi... ik heb vietcong 2 orig. geinstalleerd. bij het opstarten geeft hij de volgende melding .zie bijlage . dus heb ik directx 9.0c geinstalleerd ..windows ge-updated.ook andere scherm resoluties geprobeerd ..niets van dat alles helpt ..de game weer vol-ledig verwijderd en opnieuw erop gezet .maar de melding blijft .ook nog aan het googlen geweest daar was niet veel over te vinden ...vreemde zaak . misschien iemand een oplossing ???

syst. pentium 4 2800 mhz.
video. zie bijlage
geheugen 1024 mb
hdd 160 gb

Bekijk bijlage 29955
sorry vergeten xp home sp. 2
 
sulky zei:

Je versie van je pixel en vertex shader zijn te laag,
Pixel is 1.4 en vereiste is 2.0
Vertex is 1.1 en vereiste is 2.0

Nieuwe videokaart? of misschien kan je met de console de instellingen wijzigen zonder dat je met pixel shader speelt
 
Dude..Dennis zei:
Je versie van je pixel en vertex shader zijn te laag,
Pixel is 1.4 en vereiste is 2.0
Vertex is 1.1 en vereiste is 2.0

Nieuwe videokaart? of misschien kan je met de console de instellingen wijzigen zonder dat je met pixel shader speelt
was ik dus ook al achter .de vraag alleen is hoe ?
 
:D weet je de map te vinden van het spel?

zoja, dan staat er waarschijnlijk iets van ' vietcong2config.exe ' zoiets is het dan daar kan je je instellingen wijzigen
 
Dude..Dennis zei:
:D weet je de map te vinden van het spel?

zoja, dan staat er waarschijnlijk iets van ' vietcong2config.exe ' zoiets is het dan daar kan je je instellingen wijzigen
geprobeerd maar de melding blijft komen
 
Dude..Dennis zei:
dan ben ik bang dat het een nieuwe videokaart word:eek:
Daaaaag , je kunt bij elk probleempje geen nieuwe spullen aan schaffen..Zo oud is hij niet en met 128 mb moet het voldoende zijn volgens de systeem eisen ..Nee gewoon de problemen oplossen, dat is de kunst
 
als jij de kunst weet?:p mag je het mij uitleggen want ik kom er even niet meer uit:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan