Vinkje voor liedje in iTunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankvdl

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2015
Is het niet de bedoeling als je het vinkje voor een liedje in iTunes wegvinkt, dat het liedje niet meer afspeelt? Bij mij alleszins blijft het gewoon wel opgenomen bij het afspelen.

Hoi Frank

Misschien zoiets en wat bij afspeel-instellingen helpen kan ?? :( ==>> KLIK HIER ! < of misschien is bij jou in elkaar overvloeien aangevinkt ?

:thumb: BESTE WENSEN ! .......
36_16_26.gif

Laatst bewerkt:
Het is om je nummer tijdelijk uit te zetten als je het beu bent maar het niet wil verwijderen uit de bib.

Hoi Frank

Misschien zoiets wat bij afspeel-instellingen helpen wat kan ?? :( ==>> KLIK HIER ! < misschien is bij jou in elkaar overvloeien aangevinkt ?

:thumb: BESTE WENSEN ! .......
36_16_26.gif

Dus jij zegt als het in elkaar vloeien is aangevinkt dat de uitgevinkte liedjes toch mee spelen?

:confused: Maar hoe kan ik dat weten ????
ik heb je voorstel gegeven dat je kijkt of jij zelf zoiets daar niet aangevinkt hebt ...:D en ja natuurlijk ik denk dat zal zoiets evt. misschien oorzaak zou kunnen zijn, maar dat moet je bij jou in iTunes-instellingen toch controleren .
Mocht blijken dat niet zo is, altijd je functie in elkaar vloeien terug aanvinken kan ..

Laatst bewerkt:
:confused: Maar hoe kan ik dat weten ????
ik heb je voorstel gegeven dat je kijkt of jij zelf zoiets daar niet aangevinkt hebt ...:D en ja natuurlijk ik denk dat zal zoiets evt. misschien oorzaak zou kunnen zijn, maar dat moet je bij jou in iTunes-instellingen toch controleren .
Mocht blijken dat niet zo is, altijd je functie in elkaar vloeien terug aanvinken kan ..

Sorry, maar ik begrijp je uitleg niet, daarom dat ik de vraag anders formuleerde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan