Virtua Tennis 3 mounten???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baikal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Berichten
4
Hallo,

Ik heb pas het spel Virtua Tennis 3 gedownload via utorrent. Er staat bij deze torrent dat ik als ik klaar ben met downloaden hem dan moet mounten. Maar wat is dat?? Ik heb het al gedaan met Poweriso ofzoiets. Toen heb ik hem al gemount maar ik weet niet precies wat ik gedaan heb. En het spel deed het nog steeds niet. Dit is wat er bij de torrent staat:

STEP 1: mount the game ( use Daemon-tools, POWERISO etc....)

step 2: install the game

step 3: goto "My computer", right click on the V3 icon press open and find the crack :) but the crack in c/program files/sega..... (COPY/PASTE)

Vanaf bij install the game weet ik niet meer wat ze bedoelen. Kan iemand mij helpen, ik wil het spel heel graag spelen. :p
Alvast bedankt
 
Heb je het spel al geinstalleerd dan?

Welke bestanden heb je binnen gekregen van de download? Een .iso? Of een bult .rar bestanden?

In het geval van .rar, de eerste aanklikken en uitpakken, vervolgens volgt de rest vanzelf.

Dan blijft erwaarschijnlijk en .iso over en die mount je met poweriso. Dat zorgt ervoor dat jou .iso word gezien als een dvd en deze kan je dus ook verkennen. Dus als je het spel eenmaal gemount hebt, kan je het installeren.

Vervolgens na de installatie verken je de cd weer en zoek je de map met de crack (zonder crack gaat het spel niet werken). De crack kopieer je en plak je in d map waar je het spel hebt geinstalleerd. De crack vervangt de originele .exe van het spel en je moet de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt overschrijven. Krijg je die vraag neit, dan probeer je de crack op de verkeerde plek te plakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan