Virtual cd pakt bestand niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky_joy

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Ik doe een poging om de uitbreiding van de Sims 2 te installeren. Nu lukt dit wel tot het laatste moment dat ik cd 4 van de sims 2 moet gebruiken. Deze pakt hij echter niet en ik kan mijn installatie niet afronden.
Het gekke is dat de installatie van de Sims 2 wel gewoon is gelukt en de installatie van de Sims university ook tot op het moment dat ik dus disc 4 moet gebruiken.

De tools die ik heb geprobeerd zijn Deamon (daar heb ik alle installaties mee gedaan) en MagicIso.

dan zal die cd misschien niet goed gebrand zijn.
wat je kan proberen is om die cd op je pc tezetten en hem te proberen om vanaf je harde schijf te instaleren

Oops dat ben ik er vergeten bij te zeggen. De bestandjes staan namelijk al op de computer. Nu heb ik van disc 4 een .cue bestand maar ook een .mdf bestandje gemaakt met Alcohol. Helaas lukt dat dus ook niet.

een cue bestand hoort bij een bin bestand.
je moet dus van die mdf bestand een bin bestand zien te maken

Ik heb ook een bin bestand en die net geprobeerd maar die word ook niet gepakt zowel bij Deamon als bij MagicIso.

Geplaatst door goldvinger
wat voor foutmelding krijg je eigenlijk?

Ik krijg helemaal geen foutmelding. Er staat dat ik disc 4 moet gebruiken en dan op OK klikken. Dit doe ik dus al een aantal keer maar de installatie gaat niet verder.

laad de cue file eens in met demontools(virtuele speler) en klik met je rechternuisknop op je virtuele cd-romspeler en zeg openen.
als daar dan een setup icoontje staat klik daar eens op en kijk wat hij doet

Er staat een icoontje Rungame. Als ik daar op klik doet hij niks. Ik kan de installatie nog steeds niet afronden. :(

ben toch bang dar deze corrupt is.
je zal even een nieuwe moeten downloaden ben ik bang voor

Daar dacht ik ook al aan en was al op zoek.
Wel vreemd dat het bij de installatie van de Sims 2 wel gewoon heeft gewerkt.

dat is wel raar ja.
waarschijnlijk past de uitbreiding niet bij elkaar.

verschillende talen misschien?
of toch een andere versie?

ik noem maar wat op.
echt weten doe ik het ook niet

Alle 2 de sims zijn multilanguage. Nu heb ik eens via google gezocht en heb iets gevonden in het Engels. Het schijnt dat je eerst van te voren moet updaten en dan pas de expansion pack installeren dan krijg je de melding van "plaats disc 4" niet meer. Dit ga ik nu dus even uitzoeken. :D

Na een tijdje zoeken heb ik de update gevonden eindelijk. Alleen krijg ik hier hetzelfde verhaal. Terwijl als ik nu Alcohol 120% gebruik als virtuele schijf deze wel opstart alleen aangeeft dat je de juist cdrom moet gebruiken. Logisch natuurlijk als daar rungame op staat.

Ik kom dus nog geen steek verder.

ik denk toch dat het komt omdat het geen orgineel is.

kan je wel sim2 zonder die uitbreiding spelen?

Ps. sim2 is ook niet orgineel toch?

Sims 2 kan ik wel gewoon spelen ja en die is ook niet origineel. Daarom snap ik ook niet dat hij cd 4 gewoon niet pakt, oftewel de files. Ik ga nog maar even verder proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan