Virtualdj, voorbeluisteren met 4.1 kaart op pc, hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
opgelost

ik gebruik 4.1, en heb het probleem gelukkig opgelost. voor de mensen die het zelfde probleem hebben. zet in de preferences de latency op auto, en vink safemote uit, dit lost het probleem op :)
bedankt voor de reactie

antwoord

Bij optie 1 sluit je de luidsprekers aan op de groene aansluiting en de koptelefoon op de zwarte uitgang.
Bij optie 2 sluit je de luidsprekers aan op de zwarte aansluiting en de koptelefoon op de groene aansluiting.
Bij optie 3 sluit je de luidsprekers aan op de groene aansluiting en de koptelefoon op de oranje aansluiting.
Je kan dus kiezen wat voor jou het beste uitkomt.

p.s. ik heb het nog anders. ik heb 3 geluidskaarten in de pc. 2 pci kaarten (goedkope Creative dingen) en 1 onboard. kaart 1 geeft het geluid van player 1 weer, kaart 2 het geluid van player 2 en de onboard kaart gebruik ik voor de koptelefoon. werkt heel goed! op deze manier kun je het geheel perfect aansluiten op een mengpaneel.

Als ik optie 1 die komt het geluid uit de luidsprekers... en doe ik optie 2 uit de koptelefoon.. maar bij niet één optie lukt het tegelijkertijd.. Ik heb een 4.1 geluidskaart.

Wie kan mij helpen??

4.1 soundcard

Hoi

Het is allweer een tijdje terug dat ik dit geplaatst heb.
Wat voor geluids kaart gebruik je? en wat voor drivers? Asio of de Windows drivers.
In dat laatste geval moet je vaak in het configuratie scherm van windows het geluid op 5.1 zetten, anders werkt het niet in virtual dj.
Daarna zet je in virtual dj dat je gebruik maak van een 4.1 kaart. en dan zou het moeten werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan