virus Bloodhound.packed

Status
Niet open voor verdere reacties.
bloodhound.packed

hallo ik heb ook de bloedhond , maar kon hem met norton antivirus 2003 wel in quarantaine zetten , heb nog niet geprobeerd om hem te verwijderen , wat raden jullie aan moet ik hem verwijderen ? , hij staat nu in quarantaine .

Groeten Marcel

ben ook geinfecteerd met bloodhound.packed maar kon hem wel in quarantaine zetten met norton , wat kan ik nu het beste doen ? heb er niet zoveel verstand van .

mistymudd

www.legacyofstrength.tk

Gewoon verwijderen vanuit Norton's quarantaine. Dus selecteren en op verwijderen klikken.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door avduyse
Ik heb nogmaals geprobeerd om het virus te verwijderen via norton antivirus, heb alles gedaan zoals op de site van symantec staat, dwz systeemherstel uitgeschakeld en computer opgestart in veilige modus.
Daarna scan uitgevoerd en getracht virus in quarantaine te krijgen doch dit lukt niet. Ook delete lukt niet. Ik krijg weer de boodschap dat file niet kan verwijderd worden. Bij details staat: virus gevonden in compressed file wb.com in C:\undo\backup.cab

OK laatste poging.

Zoek de file in C op. Verwijder deze file en start opnieuw op. Laat met behulp van je cd rom, je besturingssysteem herstellen. Waarschijnlijk ben je het geheel dan kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan