Virus definities 11-2-2003 niet ok

Status
Niet open voor verdere reacties.

saldos

Inventaris
Lid geworden
3 aug 2001
De virus definities van Norton van 11-2-2003 zijn niet helemaal in orde. Ze zijn waarschijnlijk corrupt, dus je moet die nog niet downloaden vanaf de site van Symantec.
Wacht even af totdat ze met automatic liveupdate komen. Op dit ogenblik is zijn de virus definities van automatic liveupdate van 5-2-2003. Hou die aan.
Na het installeren van de 11-2 virus defs, werkt Norton niet meer naar behoren en dan krijg je bij status achter virus definities "error".
Zie bijlage
attachment.php

Bijlagen

• virus defs.jpg
    virus defs.jpg
    56,6 KB · Weergaven: 159
Laatst bewerkt:
Ik kreeg de definities van de 11e net binnen via de liveupdate (Gele popup-venstertje boven de systemtray dat er geupdate is). Die zijn dus ook corrupt.
Ik heb liveupdate dus maar even uitgezet en er een vraag over gesteld bij symantec. Die vraag staat hier
In die vraag bij symantec heb ik ook gepost hoe ik dit probleem tijdelijk op heb kunnen lossen. Het is nu even afwachten op een reactie van hen.

Laatst bewerkt:
Dat is leuk dan .Ik heb een nieuwe installatie van Norton 2002 bij me broer gedaan .Daar kreeg ik een hele verkeerde datum te zien.Terwijl ik alles tot in het register toe schoon had gemaakt .Dacht al ,dat ik wat fout had gedaan.
Norton 2003 lukt trouwens bij hem niet
Krijg 1004.1 te zien maar dat zal wel komen doordat hij een oude Internet Explorer heeft .Had daar geen tijd meer voor om een nieuwe te installeren.(56k)
Ik zal maar niet meer hier zetten anders wordt het een beetje off-topic.

Is het zo dat wanneer je in NAV opnieuw een live-update wilt doen dat er eem melding te staan komt, iets in de aard van: je kunt niet updaten omdat de vorige versie nog niet in orde is. En hij vraagt om de PC opnieuw op te starten. Je kunt daar alleen maar met "OK" antwoorden. Ik heb dat een jaar geleden of zo gehad.

Als dat het probleem is, moet de PC herstarten op het moment dat de melding op het scherm staat, niet op OK drukken.
Niet echt ideaal, ik weet het. Maar na het heropstarten waren m'n definities wel weer perfect in orde.

Ik hoop dat dit je een beetje kan helpen...

Ik weet het niet precies meer omdat ik nu bij me eigen computer zit.De live-update staat op on.
Maar bedankt voor je antwoord .Kan het een iedere geval proberen scheelt op een hoop werk.
Kan niet eerder als donderdag hopelijk is bij Symantec dan alles weer in orde.Hij internet niet veel er kan niet veel gebeuren .

Ik heb die van 11-02-2003 wel gedownload in het topic Live Update, de link van Pieter, en bij doet ie het wel... er staat gewoon virusdefinites 11-02-2003.
Welke is dan corrupt???

update

Bij mij zijn er ook geen problemen en werkt alles naar behoren.

senior

Ik krijg net van Symantec te horen dat ze het probleem net hebben opgelost (dat waren hun woorden en niet de mijne).

Het enige wat je nu hoeft te doen is liveupdate-restart de pc en het probleem is opgelost.

Laatst bewerkt:
Ik had hetzelfde probleem, maar ik heb inmiddels de goede def's gevonden...

Deze zijn hier te vinden;

ftp.symantec.com/public/english_us_can

grtz

Geplaatst door edwinus
Norton 2003 lukt trouwens bij hem niet
Krijg 1004.1 te zien maar dat zal wel komen doordat hij een oude Internet Explorer heeft .Had daar geen tijd meer voor om een nieuwe te installeren.(56k)
Ik zal maar niet meer hier zetten anders wordt het een beetje off-topic.

edwinus,

Dit heeft niet met de problemen van de virus definities te maken.

Maar ik zal wel je probleem oplossen. Lees dit maar even. Dat zal je probleem wel oplossen:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...b181715f15b6af5c88256c0f0071f66a?OpenDocument

http://service1.symantec.com/SUPPOR...97c7d26b6b601bce88256c8600701495?OpenDocument

Nou, ik weet het niet hoor maar als ik Live Update doe krijg ik niks van 11-02 hoor. De laatste bij mij zijn gewoon die van 5-2!!:(

Geplaatst door Raymond Bos
Nou, ik weet het niet hoor maar als ik Live Update doe krijg ik niks van 11-02 hoor. De laatste bij mij zijn gewoon die van 5-2!!:(

Dat klopt, want de virus definities van 11-2 zijn alleen maar van de site te downloaden en niog niet via automatic liveupdate.

Die van mij staat ook nog steeds op 5-2-2003.

Als ik die van de site van 11/2 download dan heb ik hier nog steeds hetzelfde probleem.
Lijkt me dus nog niet opgelost dus.......
rolleyes.gif

Geplaatst door Mirre
Als ik die van de site van 11/2 download dan heb ik hier nog steeds hetzelfde probleem.
Lijkt me dus nog niet opgelost dus.......
rolleyes.gif

klopt. Ik zie het. Het is nog steeds niet opgelost.

Laatst bewerkt:
Indien je Norton antivirus corrupt is geraakt door de updates van 11-2-2003, dan los je dat zo op:

Ga naar:

C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\VirusDefs

EN verwijder daar alles in die map bahalve deze dingen:

MyAuth.dat
incoming
TextHub
BinHub

Doe daarna liveupdate. Probleem opgelost.
Hou de update van 5-2-2003.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan