Virus definities 11-2-2003 niet ok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt me toch tegen van de Symantec-boys, maar ja, vergissen is menselijk. Ik ben soepel in mijn mening, omdat deze site mijn probleem met Norton in 5 minuten heeft opgelost. Wat zijn jullie toch goed. Ik doe altijd de dagelijkse Intelligent Update na het opstarten. Moet ik nu voorzichtiger worden?

Nogmaals

Te gek!

ff offtopic

Ik kreeg net een melding van ZoneAlarm of ik Iexplorer server rechten wilde geven.....

Niet gedaan maar het ruikt naar iets fouts....

(OS Win2000pro btw)

Geplaatst door Pablo
Valt me toch tegen van de Symantec-boys, maar ja, vergissen is menselijk.

Pablo,
Dit is niet de eerste keer dat het gebeurd hoor.
In principe is het zo dat de Norton updates op de site Beta versies zijn en nog niet de echte versie. Het worden pas de echte versies zodra je ze via de de automatic liveupdate krijgt.

Vroeger werd dat ook aangegeven, maar die zin hebben ze verwijderd.

Geplaatst door saldos

edwinus,

Dit heeft niet met de problemen van de virus definities te maken.

Maar ik zal wel je probleem oplossen. Lees dit maar even. Dat zal je probleem wel oplossen:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...b181715f15b6af5c88256c0f0071f66a?OpenDocument

http://service1.symantec.com/SUPPOR...97c7d26b6b601bce88256c8600701495?OpenDocument

Die bovenste url , die had ik al gezien .Staat bij die foutmelding .
Maar toch bedankt hiervoor.
Even kijken of het morgen is op te lossen.Norton 2003 dan maar.
Omdat die melding kwam dacht ik dan maar Norton 2002.Daar kwam die 1004.1 niet .
Blijf het wel raar vinden dat dan de norton 2002 niet update .Bij een schone installatie.Kan je nu geen screenshot laten zien.

Geplaatst door saldos

Mirre,
Dit is niet de update van 10-2-2003 hoor, maar van 5-2-2003. Dat is dus dezelfde als van automatic liveupdate.
Hmm weird. Waarom staat er dan in m'n statusvenster bij virusdefinities de datum 10-2-2003 na het installeren van deze definities?

Geplaatst door Mirre

Hmm weird. Waarom staat er dan in m'n statusvenster bij virusdefinities de datum 10-2-2003 na het installeren van deze definities?

Mirre,
Sorry, je had gelijk, want ik heb die virus definities op een andere pc gezet en daar gaf hij wel aan dat het veranderd was naar 10-2-2003.

De reden dat het in de eerste pc niet gebeurde was omdat Norton corrupt raakte door die virus definities van 11-2-2003, dus daarom veranderde de datum niet.

Dus inderdaad jongens download de updates van Mirre even, dan heb je de laatste updates die later zijn dan de automatic intelligent updater.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook net die van 12-02 binnengehaald gewoon via Live Update!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan