Virus? Kapot? Iets mis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo helpmij,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn laptop.

Bijna alles valt een voor een uit.
Vorige jaar werkte bijvoorbeeld mij games (GTA SA en GTA IV) niet meer.
Drie weken geleden deed mijn minecraft server het ook niet meer.
Sinds gisteren doet het hele internet het niet meer. Terwijl ik wel gewoon verbonden ben.
Vandaag deed minecraft zelf het ook niet meer.
En daar komt ook nog eens bij dat ik op de een of andere manier geen updates meer kan ontvangen om dat die is uitgeschakeld. En mijn McAfee zegt dat realtime scannen ook niet aanstaat, dus die krijg ik ook niet meer aan.
In veilige modus allemaal dezelfde problemen.
Het kan zijn dat ik een virus heb binnen gehaald maar dat lijkt me niet want ik heb geen vreemde programma's binnengehaald. Ik hoop dat dit nog te verhelpen is anders moet ik dus een restore-cd ergens vandaan zien te halen.

BVD,
mva1997

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Als ik zo lees is de laatst optie die je zelf geeft de beste , Je zou voor de zekerheid deze nog kunnen proberen en deze even laten draaien want je mcafee staat ook uit dus in principe is nu alles mogelijk

MCafee heeft zelf geen virus gevonden. Malware bytes ook niet. proberen..

Laatst bewerkt:
werkt niet. ik dubbelklik en hij verdwijnt weer..

Laatst bewerkt:
Hoi,

we wachten af;)
Dan wordt het je laatste optie of kijk of je nog een herstelpunt heb lieftst naar vorig jaar

Laatst bewerkt:
Hoi,

Misschien even wachten op een andere reactie maar zo te zien zit er softwarematig iets goed fout dus zou in mijn ogen een schone installatie de beste optie zijn als je doet wel om de belangrijke bestanden denken dat je die opslaat bv op een usb stick

waar haal ik een nieuwe win7 cd/dvd vandaan want die zat er niet bij. omdat het iets met OEM licentie was oid

Hoi,

Staat er nog wel je windows activerings-code onderop het notebook?

Hoi,

Als je dus dezelfde versie windows bekomt kan je met die code gewoon activeren hier zou je kunnen kijken

Moet ik daar nog iets bijzonders voor doen? want die iso kan je denk ik niet openen..

Hoi,

Je zal die op een dvd kunnen branden of als je een usb stick hebt die groot genoeg is ook zo kunnen doen deze dan even door lezen

Beste mva1997, je zal het niet rot bedoeld hebben maar ik heb je vergelijking met MS maar even verwijderd. Je weet niet wie je er misschien mee kwetst.

Kan je in stappen zeggen wat ik precies moet doen? Zoals partities verwijderen en dingen toewijzen..

Je zou ook wat meer info kunnen geven over je laptop (merk/type, ouderdom enz.)
Het kan zijn dat ik een virus heb binnen gehaald maar dat lijkt me niet want ik heb geen vreemde programma's binnengehaald. Ik hoop dat dit nog te verhelpen is anders moet ik dus een restore-cd ergens vandaan zien te halen.
Je hoeft geen vreemde programma's binnen te halen om een virus op te lopen.
Verplaatst van Win 7 naar deze sectie!

Laatst bewerkt:
Toshiba C855-14E
500gb HDD
8gb RAM
5,4 prestatie index
Windows 7 Home Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan