Hallo helpmij,
Ik heb sinds kort een probleem met mijn laptop.
Bijna alles valt een voor een uit.
Vorige jaar werkte bijvoorbeeld mij games (GTA SA en GTA IV) niet meer.
Drie weken geleden deed mijn minecraft server het ook niet meer.
Sinds gisteren doet het hele internet het niet meer. Terwijl ik wel gewoon verbonden ben.
Vandaag deed minecraft zelf het ook niet meer.
En daar komt ook nog eens bij dat ik op de een of andere manier geen updates meer kan ontvangen om dat die is uitgeschakeld. En mijn McAfee zegt dat realtime scannen ook niet aanstaat, dus die krijg ik ook niet meer aan.
In veilige modus allemaal dezelfde problemen.
Het kan zijn dat ik een virus heb binnen gehaald maar dat lijkt me niet want ik heb geen vreemde programma's binnengehaald. Ik hoop dat dit nog te verhelpen is anders moet ik dus een restore-cd ergens vandaan zien te halen.
BVD,
mva1997
Ik heb sinds kort een probleem met mijn laptop.
Bijna alles valt een voor een uit.
Vorige jaar werkte bijvoorbeeld mij games (GTA SA en GTA IV) niet meer.
Drie weken geleden deed mijn minecraft server het ook niet meer.
Sinds gisteren doet het hele internet het niet meer. Terwijl ik wel gewoon verbonden ben.
Vandaag deed minecraft zelf het ook niet meer.
En daar komt ook nog eens bij dat ik op de een of andere manier geen updates meer kan ontvangen om dat die is uitgeschakeld. En mijn McAfee zegt dat realtime scannen ook niet aanstaat, dus die krijg ik ook niet meer aan.
In veilige modus allemaal dezelfde problemen.
Het kan zijn dat ik een virus heb binnen gehaald maar dat lijkt me niet want ik heb geen vreemde programma's binnengehaald. Ik hoop dat dit nog te verhelpen is anders moet ik dus een restore-cd ergens vandaan zien te halen.
BVD,
mva1997
Laatst bewerkt door een moderator: