Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben Chato, maar geeft niks, HenkHallo Raymond.
Goeie keuze. Wat betreft het Engels: Ad-aware is zeer eenvoudig in gebruik. Wat het heeft gevonden mag gewoon verwijderd worden. Vaak geeft het ook MRU's aan. Ik zal je de technische details besparen, maar het zijn (over het algemeen) onschadelijke programma's die in een Most Recent Used-lijst staan. Onschadelijk, maar je kan ze ook veilig verwijderen. Simpel dus.Zoals je adviseerde heb ik Ad-aware 2007 gedownload, free edition, helaas alleen in het engels.
Van al die kreten snap ik niets.
Nee, nee! Pas op: niet op Ignore klikken. 'Ignore' betekent 'negeren'. M.a.w.: Jouw AntiVirus laat deze (kwaadaardige) software voor wat het is en doet er dus niets mee.Alweer 87 infections detected. critical 0 en privacy 87
Gaan die 87 nu eruit met Ignore of Scheduler?
Kan in ieder geval geen kwaad. Vrij vertaald: met het klikken op Yes zet je alle instellingen terug naar de standaard-instellingen. En dat is vaak OK. Vooral voor de wat minder ervaren PC-gebruikers.Moet ik : Are you sure you want to reset settings to default? yes /no?
De TAI (Threat Analysis Index) geeft aan hoe zeker het is dat de scanner heeft gevonden wat -ie aangeeft en hoe ernstig het kwaad kan. Dit gebeurt op een schaal van 0 tot 10.Wat betekent Average TAI of infections 2.90.
Dat geeft een lagere TAI-waarde. 'Critical 0' , dus niet kritiek, een lage TAI-waarde dus.Alweer 87 infections detected. critical 0 en privacy 87
Ik plan Ad-aware op b.v. 5 uur en dag.
Moet de computer dan aanstaan?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.