Vista administrator wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyross

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2009
Berichten
25
Hallo iedereen,

Ik had mijn wachtwoord gewijzigd, maar ik ben hem nu vergeten. Ik had maar 1 account en dat was ook gelijk mijn administrator. Mijn besturingssysteem : Vista Home Basic 32Bit.

* Als ik dingen moet downloaden moet het ook voor de Mac zijn. Dat is de enige computer die ik nog thuis heb.


Alvast bedankt.
 
Bedankt voor je reactie.

Ik heb de iso gedownload en geburnt, maar wanneer ik de computer opstart doet het niks met de cd en gaat het weer terug naar de loginscherm. Ik heb al gekeken bij Bios bij de Boot sequence, en daar stond boot from cd-rom gewoon als eerste keus.
 
Je moet het echt als Image branden op CD, dus niet als een Data-cd. Misschien ben je daar de mist in gegaan.
Gebruik ImgBurn (optie "Write image file to disc") of Nero (Recorder -> Burn image) om het .ISO bestand te branden naar CD.

Tijs.
 
Hmm, de eerste keer deed ik dat inderdaad fout. Maar net heb ik het ook als een ISO geburnt met DiscBlaze voor mac. Maar de computer vond de disk nog steeds niet. Net voordat windows laad komt er rechtsboven wel een wit streepje wat naar beneden gaat maar dan gaat windows weer normaal starten. Als ik er geen CD in heb gebeurt dat niet.
 
Ik ken dat diskblaze pakket niet. Doe het als volgt (gewoon met de meegeleverde Disk Utility van de Mac). Instructies gaan van een engelstalige versie van MacOSX uit:
1. Stop een lege CD in de brander.
2. Open de Disk Utility (te vinden in de Applications>Utilities folder).
3. Vanuit het File menu, kies Open Disk Image en selecteer het ISO bestand dat je branden wilt.
4. In de lijst met volumes moet een item zijn dat het ISO bestand voorstel. Selecteer het.
5. Klik op de Burn knop en volg de instructies.

Meer hulp heb ik niet voor je. Anders de .ISO branden op een PC computer met ImgBurn of Nero (zie mijn vorige instructies).

Tijs.
 
hartstikke bedankt voor je hulp! Het is gelukt, ik had de .ISO verkeerd geburnt toen ik de CD erin deed startte hij op via de cdrom.
 
Is je probleem met het wachtwoord nu ook opgelost? Indien ja, meld dat dan nog even terug en zet daarna de vraag op opgelost:
Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan